{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
658 visninger | Oprettet:

affaring ang. KB motor i skive... {{forumTopicSubject}}

Hey ville lige sige til folk, at jeg synes ikk de skal sende deres scooter ind til KB motor i Skive, jeg siger dette fordi, jeg næsten lige har købt min en DItech, og den kunne ikk starte til sidst, så jeg besluttede mig for at sende den til skive, fordi jeg manglede tid til selv at lave den, jeg kørte ind med den mandag morgen kl 9:30 og har ringet hver dag, og spurgt hvordan det gik med den, den første dag lavede de en kompressions måling og mente ikk den fejlede noget, men den ene dag og den anden var der noget galt, så sagde han der skulle skiftes benzin kompressor, så skiftede han det og kom med allu mulige undskyldninger og nu er det så fredag og de er stadig ikk færdig med den, så spurgte jeg hvordan det gik med den som alle de andre dage:S så sagde han at det ikk var komporessoren men cyllen, men den sagde de jo den første dag at den var fin med komprossions tryk osv.. så jeg har fået skiftet nogle dele som jeg slet ikk skulle havde skiftet, og nu ville han se hvornår han kunne få tjekket cylinderen osv?...Synes det er total dårlig service, jeg sender ALDRIG min scooter der ind mere.. Ville lige fortælle min oplevelse med det så i heller ikk bliver snydt og røv rendt..

Mvh Patrick


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  affaring ang. KB motor i skive...
Kommentér på:
affaring ang. KB motor i skive...

Annonce