{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
391 visninger | Oprettet:

Problemer med joggen efter nyt tun !! {{forumTopicSubject}}

Hey.. ville høre om i kunne hjælpe med denne her:
Smed for noget tid siden min jog til mekaniker og fik skiftet følgende: krumtap, lejer, vario og cylinder. Den startede rigtigt godt i starten hvor jeg skulle køre til, og fik da også den første dag kørt en 30km hvor topfarten blev en 30-40 km/t.

Om lørdagen da jeg startede den begyndte den at have den mærkeligste lyd, det lød som om det kom nede fra koblingen eller deromkring. SÅ jeg slukkede den igen. Derefter rev vi vario skjoldet af, tjekkede kickstarteren og satte det på igen, derefter var lyder væk. Næste gang jeg startede den kom lyden igen, og på et tidspunkt kunne jeg slet ikke starte den. Tændrøret var dog helt vådt, og efter en rensning startede den første gang igen. Men lyden var der stadig..

Så rørte jeg den næsten ikke hele lørdagen, men om søndag morgen skød den ud af udst efter 5 tryk på kicken. Da jeg kom hjem fra skole rensede vi tændøret, og bagefter skød den igen ud fra udst, og virkede i det hele taget ret død.
Lyden tænker jeg på er lejet der sidder indvendigt i varioskjoldet, ved koblingen. Men har I et gæt på hva der kunne være galt med den siden den ikke kan starte ?

Takker smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Problemer med joggen efter nyt tun !!
Kommentér på:
Problemer med joggen efter nyt tun !!

Annonce