{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
594 visninger | Oprettet:

Tjen gode penge mens du er væk fra PC {{forumTopicSubject}}

Hejsa derude

Ja det første i tænker er nok Pyramide spil, og jeg skal ihvertfald ikke det ene og det andet, men jeg var selv UTROLIG kritisk og har altid været over for denne form for "Indtjening"

Men lad mig forklare
Konceptet går ud på at du logger ind på en hjemmeside, hvorefter du så fra din bruger kan "ÅBNE" en ny "Browser/Internet vindue" I det vindue vil der så blive vist nogle tilfældige reklamer, som du jo ikke behøves at sidde og kigge på.

Desuden er det jo perfekt at sætte til hvis man tager i skole/på job eller måske bare sover.

Hjemmesiden hedder: Surfjunky
Og giver du 0.40 - 0.50 - 0.70 PR. online time

http://www.surfjunky.com/?r=lookmeon

Og JA Det er et referal som vil give mig lige en ekstra bonus, men altså i behøves heller ikke bruge linket, jeg vil bare lige vise jer det her, for jeg er faktisk selv ret imponeret

Jo mere aktiv du er, jo flere penge kan du komme til at tjene

Lad os da lige lave et lille simpelt regne stykke
Man lægger ud med at tjene 0,45$ pr. time, hvis din computer står tændt i 24timer i døgnet 30dage om måneden, så tjener man altså 324DOLLAR om måneden, hvilket slet ikke er dårligt!

( ( 0,45*24 ) * 30 = 324DOLLAR )

Pengene bliver enten sendt via check eller du kan få dem smidt ind på din DANSKE konto, smart og simpelt.

Jeg håber at du vil give programmet en chance, da der faktisk er rigtig mange penge i det her

Husk nu at det her kun et lille tip Jeg har allerede tjent 40$ og har modtaget dem med posten

http://www.surfjunky.com/?r=lookmeon

OG MAN KAN ALTID MELDE FRA IGEN!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Tjen gode penge mens du er væk fra PC
Kommentér på:
Tjen gode penge mens du er væk fra PC

Annonce