Joggen vil ikke starte {{forumTopicSubject}}
Det hele startede med jeg fik skiftet min krumtap, skilte selv det hele ad men gik til en mekaniker og fik ham til at banke blokken fra hinanden, sætte den nye krumtap i og samle det igen.
Da jeg så fik det hele samlet igen ville den ikke starte, jeg prøvede at tage benzinslangen af for at se om der kom benzin ud når jeg sparkede i kickstarteren, det gjorde der ikke så jeg købte en ny vacumhane, det virkede stadig ikke.
Så trillede jeg scooteren ned til en mekaniker som så skulle lave den. Han ringede så dagen efter og sagde det var min membran der var i stykker og den derfor ikke kunne suge i vacumslangen. Han ville ikke gøre mere ved den da det ikke var originale dele jeg havde på. Så jeg satte selv en ny membran i, det virkede stadig ikke. Så blev jeg egentlig lidt sur på den og satte den ind i skuret for så kunne den dæleme stå der til den gad at opføre sig ordentligt.
Her i dag blev den så trillet ud af skuret fordi jeg lige ville sætte min nye udstødning på og tage nogle billeder af den. For sjov skyld prøvede jeg så lige at sparke lidt i kickstarteren og tjekke tændrøret. Det lugtede af benzin
Nu kommer mit spørgsmål så: "Hvad kan der være galt ?"
sep 2003
Følger: 7 Følgere: 7 Scootere: 1 Emner: 1 Svar: 2
Skal jeg bruge de blå eller grønne blade ??
Joggen vil ikke starte