{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Begrænsning i Speedfight..
  • #1   28. aug 2005 der er kun to..!
    det er der på min..!

• #2   28. aug 2005 Hmm.. Hvad kan jeg gøre ved CDI´en og koblingen..?

• #3   28. aug 2005 der er ikk en begranset cdi vil jeg da mne

• #4   28. aug 2005 Jeg undrede mig bare over hvorfor den ikke kørte særligt meget efter de to begrænsninger var fjernet... Det er jo en pænt god motor..
    Men jeg har hørt om en der ikke bor særligt langt væk fra mig... Hans kører 85-90.. Med vildt optræk.. Det eneste han har gjort er at tage ALLE begrænsninger..

• #5   28. aug 2005 Hvad kører din Michael..?

• #6   28. aug 2005 1) Udstødningen er den største begrænsning og skal udskiftes.
    OBS: Dog bør man ikke montere mindre en et Tecnigas Basic

2) Under Hjelmrummet sidder der en fløjte i enden af luftfilteret som skal fjernes.
    Det er ikke nødvendigt med et Power luftfilter.

3) Inde i varioen, sidder der en plade som forhindre scooteren i at løbe helt ud, den
    skal fjernes.

4) Koblingen er forhindret i at koble helt ud og tager derved ikke helt fat, dette kan
    rettes ved at fjerne de monterede blokeringer men jeg anbefaler dog at man skifter
    koblingen ud med en bedre.

5) Hvis scooteren skal over 85 Km/t bør der monteres en Ubegrænset CDI da omdrejningerne
    er minimeret.

6) Karburatoren ligner noget som er nakket fra en Puch Maxi og kan ikke levere det rigtige
    flow, denne bør udskiftes hurtigst muligt, anbefaler en ø21 mm AMAL. Dog er det fint nok
    med en ø17.5 mm.

7) For alle scootere med støre cylindere, der er der monteret en plade over membranen med
    et alt for smalt huld I, den skal afmonteres da der ikke er gennemgang nok.

P.S, Hvis du ikke har det værktøj der skal til for at fjerne den del i motorblokken som
    blokere for montering af anden cylinder, så kan du på denne side købe en 70 ccm cylinder
    som passer perfekt på blokken uden fræse.

(link fjernet)

Der sider en plade i kaburatoren med nogle huller i, den skal du have ud. kan ikke
    huske om den sider ind mod studsen eller om det er ud mod luft filteret.

• #7   28. aug 2005 Hey Troels..
    Hvad vil det der komme til at koste..? (1-6)
    Hvor meget tror du ca scooteren vil komme til at køre..?

• #8   28. aug 2005 lytter lige med her.. min kører 65, fjernet skive, ubegr. udst, snorklen i luftfilter, og jeg har prøvet med ubegrænset cdi.. det hjælper ikk... der har siddet Hebo 47,6 cylinder, og den vil ikk over 85 km/t... men har dog hørt at man med en helt ny tænding (ubegr.) vil kunne få en std op på 80...

• #9   28. aug 2005 michael gav koblingen noget, og har du ikk ubegr udst på?

• #10   28. aug 2005 ok, min kørte kun 45 med skiven pillet...

Kommentér på:
Begrænsning i Speedfight..

Annonce