{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• vindue 21.000 kr.
  • Samling af skab med skydelåger 150x200 meter 100.000 kr.
  • Washing machine 50.000 kr.
  • prepare ground for grass 350.000 kr.
  • Montering af lås (smæklås) 208.000 kr.
  • Dør kan ikke lukke 50.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vario valg?
  • #1   i går kl. 21:25 Afhænger af pris.
    Og din øvrige opsætning.
    Er det bare en sporrstunet knulle der ska ha ny vario, så naraku. Afhængig igen af hvilken naraku vario..?

• #2   i går kl. 21:58 Det er bare til en ny cylle der skal på 47,6 og leder efter en 17,5 karburator til den også da jeg fik at vide den originale nok lige var lille nok til at føde den selvom den bliver dyset op…

Jamen det er inde på kgi jeg kigget og vil bare ha mig en så billig og så god som mulig, bare bedre end originalen vario..
    Og kan huske athena i gamle dage de lavede gode dele, naraku kender jeg ik og der ik den stor pris forskel.. ved der følger en ny fjeder med til athenaen nemlig men ved ik med den naraku 410-430 er pris på dem

• #3   i går kl. 22:10 Har før prøvet naraku vario på mig hot. Aldrig igen endte med at smide originale vario på igen

• #4   i går kl. 22:20 Ja okay.. har snakket med en mekaniker også fordi jeg kiggede på sådan en naraku cylinder hvis han sagde det synes han ik jeg skulle så valgte en top performance istedet?? den kan jeg huske fra gamle dage også.. og tror også jeg hælder mere til athenanen end den anden. For ved de laver gode dele nemlig..
    Har også kigget på en side der hedder gmoto men kan ik finde ud af hvilken varioator der passer på min maskine??

Kommentér på:
Vario valg?

Annonce