{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
410 visninger | Oprettet:

Typhoon Kaliber {{forumTopicSubject}}

Hej Sg

(øverste del her er pænt ligegyldigt)
Har igen haft problemer med forbremse kaliberen på min New Typhoon, med at den hængte og forhjulet decideret sad fast. Afmonterede så kaliberen og så klodserne var døde, Fik så nye hjem og smækket på, opdagede så støvhætten som gliderørende kører på eller hvad end du vil kalde dem var sprækket. Kunne ikke finde et sæt i dk så bestilte et hjem fra Kina. Skulle så til og samle det nu men opdagede så efter den mængde tid at kaliberen var fuld med ir rensede det så af og ville lige pumpe stemplerne lidt ud så man jeg lige kunne give det værste en gang med noget vådslibe2000 men så, så at der sad rester fra gummi ringene i kanten af stemplerne så de er vel nok døde

mit Spørgsmål er om nogen kan sige mig hvor man kan få fat på sådan et pakningsæt henne ved ik lige om der er mig der er helt hjerne lam til og kigge rundt på Google syntes umiddelbart ikke jeg kunne finde noget. Det er bare den Originale Guld Heng Tong kaliber

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Elektriker, montering af Fuga dobbelt afbryder 600 kr.
  • Male arbejde ca. 60 kvm 1.500 kr.
  • Rengøring af Tom lejlighed 1.220 kr.
  • Afhøvle og lakere gulv 4.900 kr.
  • Fjernelse af jord og sten 2.000 kr.
  • Fræsning af stubbe og rødder 2.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Typhoon Kaliber
  • #1   9. mar Fik lige kigget lidt rundt og kan kun finde nogen universal nogen som stadig ikke er helt 100% de passer

Så burde man måske bare må æde regningen og så købe en ny?. så scooter Attack har den på tilbud til 612kr iforhold til speedline's til 1000

• #2   10. mar Gider du ikke lige finde et link med et billedet af din kalibers udsende , jeg vil nemlig godt lige se hvordan deres opbyggelse er lavet …….

Men umilbart de ting med at slibe dem rene for ir og generelt bare for vedligeholde osb , lyder som super fin fremgangs metode , men svar mig lige på følgende , jeg beklager hvis det evt lyde dumt det jeg spørger om…

Da du gik i gang med at slibe dem fine og rene for ir osv ?? Gjor du så det at du også skilte hele bremsekaliberen af også for netop at rengør det hele ordentligt … ‘
    Eller gjor du det bare så godt du kunne uden at skille kaliberen fra hinanden . Eller hvordan gjor du dette

• #3   10. mar Du bør ikke bruge korn 2000 til at slibe stemplerne.

Når din kaliber er så slidt som den er, så bør du købe en ny.
    Den tid du bruger står slet ikke mål med hvor billigt du kan få en ny til.

At du har problemer igen igen, der betyder at du første gang ikke adskilte kaliberen ved at tage stemplerne ud. Det ville jeg til en hver tid gøre, hvis jeg havde problemer med en kaliber.

Når du skal rense stemplerne, så brug Kromglans/Autosol til det, sammen med f.eks. et viskestykke. Det virker rigtig godt.

• #4   10. mar Første gang, Jov havde jeg den skilt helt ad, og jov havde begge stempler helt ude og fik dem renset godt og grundigt så de fik den smooth overflade tænker umiddelbart ikke jeg fik smurt de forskellige dele ordentligt og heller ikke med den rigtige type fedt da den blev samlet sidst som var derfor den stadig gik lidt på,

Umiddelbart kunne jeg næsten heller ikke se besværet i at skulle genopbygge den i forhold til dens stand og så igen er de reperation kits til den model kaliber ikke lige til og finde så må nok bare æde regningen til den nye kaliber.

her er der lige et link til speedlines hjemmeside hvor du kan se den
    https://speedline.dk/piaggio-new-typhoon-efter-2010/bremsekaliber/p/bremsekaliber-guld-heng-tong-original-s-pg-666008

Nogen af jer der har købt fra Scooter-attack hjemmesiden før? mener jeg hørte om en hjemmeside med et lignende navn som var noget værre lort og købe fra men ud fra selve hjemmesiden ser det fint ud

Kommentér på:
Typhoon Kaliber

Annonce