Typhoon Kaliber {{forumTopicSubject}}
Hej Sg
(øverste del her er pænt ligegyldigt)
Har igen haft problemer med forbremse kaliberen på min New Typhoon, med at den hængte og forhjulet decideret sad fast. Afmonterede så kaliberen og så klodserne var døde, Fik så nye hjem og smækket på, opdagede så støvhætten som gliderørende kører på eller hvad end du vil kalde dem var sprækket. Kunne ikke finde et sæt i dk så bestilte et hjem fra Kina. Skulle så til og samle det nu men opdagede så efter den mængde tid at kaliberen var fuld med ir rensede det så af og ville lige pumpe stemplerne lidt ud så man jeg lige kunne give det værste en gang med noget vådslibe2000 men så, så at der sad rester fra gummi ringene i kanten af stemplerne så de er vel nok døde
mit Spørgsmål er om nogen kan sige mig hvor man kan få fat på sådan et pakningsæt henne ved ik lige om der er mig der er helt hjerne lam til og kigge rundt på Google syntes umiddelbart ikke jeg kunne finde noget. Det er bare den Originale Guld Heng Tong kaliber
jun 2023
Følger: 8 Følgere: 268 Emner: 49 Svar: 963
Så burde man måske bare må æde regningen og så købe en ny?. så scooter Attack har den på tilbud til 612kr iforhold til speedline's til 1000
Typhoon Kaliber