136 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "hvad kig her"
kig her !
hej sg kan ikke finde på en fed farve til min scooter det skal være noget der matcher : røde dæk og rødt syrt og sort motorblok hvad farve sku stellet have syns i :) ?
hej sg kan ikke finde på en fed farve til min scooter det skal være noget der matcher : røde dæk og rødt syrt og sort motorblok hvad farve sku stellet have syns i :) ?
Skrevet af: nicklas d - 6. jan 2009
....... kig her ........
Skrevet af: nicklas d - 6. jan 2009
!! KIG HER !!
Hej drenge såvel som piger. Vil i være søde og kigge under Afventede Scootere, og så se alle. Og så se lige min Mat-sorte og Metallic-røde PGO Hot 50 fra 2004 - hvad syntes i? byd velkommen eller ...
Hej drenge såvel som piger. Vil i være søde og kigge under Afventede Scootere, og så se alle. Og så se lige min Mat-sorte og Metallic-røde PGO Hot 50 fra 2004 - hvad syntes i? byd velkommen eller ...
Skrevet af: [BláckGanjá-Tuners] Pêrz ! - 24. aug 2008
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Sætte træpaneller op, 4 stk i stue i et hjørne og et i gange. 800 kr.
- Lampe, maleri 1.000 kr.
- Skift af slange på 2 cykler 350 kr.
- Cykelskærm er gået i stykker på forhjulet og Dynamo lygter gået ud 500 kr.
- Afmontere BWT anlæg 650 kr.
- hænge hylder og billeder op. 400 kr.
jun 2005
Følger: 9 Følgere: 8 Scootere: 3 Emner: 5 Svar: 392
apr 2005
Følger: 30 Følgere: 29 Scootere: 1 Emner: 339 Svar: 3.264
er lige gjorti dag
hvad kig her