{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  pris på ssm
  • #1   3. okt Nord for 15k. Nok nærmere 25

• #2   4. okt Helt original, med morini motor, originalt luftfilter, original udstødning og original forlygte.

Den vil være meget meget dyr.
    Den kan slet ikke betale sig at sælge den med lidt ridser.
    Den skal stå i super top stand.

På en sådan maskine, der vil ridser trække meget ned.

Det er praktisk talt umuligt at opdrive en original udstødning til den.

• #3   4. okt En SSM er en af de mere særprægede gamle knallerter, som man rent faktisk godt gad køre på, selvom at den er 25 år gammel.
    Fordi den stadig er unik og fed.
    Lygten er lidt tarvelig og tidstypisk.

En SSM som er tunet eller endnu værre, med en anden motor, den har slet ikke samme værdi.

Den er mest værd, hvis man kan køre forbi Vlado og han ikke kan finde en grund til at udstikke en bøde.
    For så kan man have den i fred for myndighederne.

• #4   4. okt Lyder godt, jeg har nemlig original udstødning på.

• #5   4. okt Overvej evt at sætte den til salg på en international side. Mobile.de f.eks. eller frankrig

• #6   4. okt Har mere tænkt på at lave pristjek. Enten her eller på facebook marketplace eller en facebook gruppe.

• #7   5. okt Helt org går de for 18+ har set en til 25 og den blev solgt. Og ja vil også sige i danmark er der salg men i udlandet er det meget mere. Både holland og italien og frankrig og også england men det er bare lidt mere besværligt

Har selv en men den er tunet og bygget helt on og malet om osv. Lavet som jeg syntes en ssm skal være. Og heldigvis er stil osv forskellig. Har aldrig brudt mig om ssm for og baglygte men stilen i den er bare fed

• #8   6. okt Kiggede lige en ekstra gang, mit luftfilter er originalt men ikke min baglygte

Kommentér på:
pris på ssm

Annonce