{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
261 visninger | Oprettet:

little monster meninger {{forumTopicSubject}}

hej alle har læst alt jeg kunne finde om skyteam knallerter her på scootergalleri alt i alt er jeg kommet frem til folk mener motoren er fin men resten er rustfælde.. med mindre man virkelig vedligeholder den.. og at det kommer an på hvad den skal bruges til.. overvejer dog stadig at købe en..

hvad skal der til for at forebygge rust på dem.. kan der hjælpe hvis man maler alle delene om.. eller bør man bare vaske den ugentligt og derefter spray den med olie all over? eller er der en bedre løsning til at forhindre rust?

den skal bruges til daglig fragt til arbejde (25km tur/retur) og lidt små ture på ca 40 km til byen..
den skal forblive lovlig 100%

og ang vedligehold/reservedele
har googlet lidt efter bedste evne( det der www noget er ikke min stærke side) og har ikke rigtigt kunne finde reservedele hverken på thansen, mopedspeed. kgi eller speedline
har disse 4takt modeller andre reservedelsforhandlere end 2takt reservedelsforhandlere?

på forhånd tak for alle jeres tips

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  little monster meninger
  • #1   27. sep Er det sådan en fætter her du taler om

• #2   27. sep det er en skyteam så enlig en go lille knallert ud over stellet og de fleste dele kan du finde vil daxshoppen ville jeg mene

• #3   27. sep #1 Jeg ved ikke om du har vedhæftet et link eller billede eller noget til dit spørgsmål men kan hvert fald kun se teksten.. så hvilken fætter hehe.. taler om skyteam little monster..

• #4   28. sep Det er ikke en SkyTeam.
    Det er en SkyMoto.
    Så vidt jeg kan se.

Det er en kinesisk knallert, på både godt og skidt.
    Reservedele er røv billige. Men de holder ikke så godt som japansk og italiensk.
    Knallerten er røvbillig. Men den holde ikke lige så godt som italiensk og japansk.

Motoren er en model 139FMB, som i bund og grund er en Honda Dax.
    Du kan finde originale Honda dele ( super kvalitet ) hos 4takt Esbjerg.
    Og du kan finde relativt billige tundele hos Monkey Power .de

Køb den brugt.
    Så kan du nemt spare 8-10.000 kr.

Den egner sig nok bedst til personer under 170cm.

Som alternativ, så kan du gå efter en Motrac M3R.
    Det er en kopi af en Honda Grom / Honda MSX.

Hvis du er til 4 takt, så overvej en Apollo Orion.

• #5   28. sep #4 problemet er jeg vil under ingen omstændigheder have mere brugt.. er træt af at skulle fixe motor konstant har allerede 2 honda wallaroo 1 skal have ny krank og den anden vil ikke starte lige pt.. og har en 3, honda wallaroo motor jeg er ved at totalt renovere.. så lige pt vil jeg bare ha en ny knallert (ikke scooter) som kan køre stabilt og fuldt ud lovligt..( ikke tunet) i de næste mange år..

• #6   28. sep Walleroo er også nogle meget meget gamle maskiner, som ingen reel værdi har.

Du kan købe en SkyMoto Little Monster, som er max 2 år gammel og som ikke har kørt ret meget for 10-12.000 kr.
    Bare hold øje med dem.

• #7   28. sep #6 det er stadig honda så en god maskine og så er de jo lige blevet veteraner.. og som nævnt i mit tidligere svar så skal jeg ikke have noget brugt som skal fixes 14 dage senere.. alt under 1 år og 364 dages reklamationsret er ikke noget for mig.. men tak for dine svar.. men lad os komme tilbage til emnet and forebyggelse af rust og hvor man finder dele..

• #8   30. sep Det er småt med udvalg, hvis det skal være nyt.
    Alt vil være 4 takt og med indsprøjtning.

Udover det, så ved jeg ikke helt hvad mulighederne er.

• #9   3. okt Er elektronisk indsprøjtning ikke en god ting? Når man ser sådan noget pimp my car agtigt er de altid vilde med at gi bilerne elektronisk insprøjtning

• #10   3. okt det giver bedre økonomi og nemmer at tune

• #11   4. okt 4 takt med indsprøjtning vil være det bedste til en lovlig knallert.
    Mest stabile og mest økonomiske løsning.

Temmelig svært at tune på.

Vi har en her i området som kører uden luftfilter og med sportsudstødning og uden lambdasonda.
    På en MotoCR Hot50 Euro 5.
    Den kører ikke særlig godt, fordi at motorstyringen ikke kan regulerer efter lambdasonden.

• #12   16. okt Lille opdatering her er min nye 4takter

profilbillede
Kommentér på:
little monster meninger

Annonce