{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
722 visninger | Oprettet:

Lov forslag ang. scootere {{forumTopicSubject}}

Jeg kender ikke noget værre end de satans politi svin!!! Jeg HADER, HADER, HADER dem!!! Forstår slet ikke meningen i at scootere kun må køre 30, og oven i købet med det ringeste optræk ever...

Hvorfor skulle man gå hen og give mindst 10.000 for et køretøj når en cykel vel koster 10 gange mindre og den så kan tage en knallert både i acceleration og topfart.
Meningsløst synes jeg! Så hellere gøre det lovpligtigt med skivebremser på forhjulet eller måske begge og så hæve hastighedsgrænsen til (mindst) 45, og så lade de gamle 45 køre 60. De er beregnet til kørsel på veje hvor bilerne kører samtidig, men hvor mange biler kører 45...?! Nej, ikke ret mange, der er 60 km/t altså mere realistisk. Hvor mange har ikke hørt diverse forbandelser over 45-knallerter der sænker trafikken?! Jeg har ihvertfald.
Men hvis man ser bagsiden med den forhøjede hastighed, så må det være den forhøjede kolitiomskraft hvis man eksempelvis skulle ramme en gående eller cyklist. Der ville skivebremserne dog være til nytte, for de bremser altså meget bedre end tromler gør!
Jeg kører personligt ALTID med hjelm, fordi jeg ved hvad der kan ske hvis man ikke bruger den, eller hvis den ikke er fastspændt...
Men hvor ville det dog være rart hvis grænsen blev hævet!
--------------------------------------------------------------------
FUCK panser


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Lov forslag ang. scootere
Kommentér på:
Lov forslag ang. scootere

Annonce