{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
197 visninger | Oprettet:

50cc sport straf {{forumTopicSubject}}

Hej folkens, min hot blev sku stjålet så jeg har købt mig en typhoon men vil gerne have mer bundtræk, topfart osv. men jeg tør sku ik helt at køre med 70cc pga straffende så jeg tænkte på mhr 50cc sport 17,5 mm Polini cp karbu mhr multivar 2000 powerluftfilter og leovince knæk. Men mit spørgsmål er hvad er straffen for 50cc sport, altså er det bare bøde for at den køre for hurtigt eller for jeg extra bøde af cylinderen? På forhånd tak.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  50cc sport straf
  • #1   20. jul Bøden er det samme om du kører med 80cc eller 49cc. Det handler om hvor hurtigt den kan køre

• #2   20. jul +43 kmt på deres felt, er ulovlig knallert, så er de sådan set ligeglad med hvad du har gjort ved den.
    Det er vås med at man straffes som mc hvis cc øges
    Eller man kører over 100.
    Der er lovlig knallert og ulovlig knallert.
    Og så er der kørsel på køretøj uden stel nr eller dk type nr, som anses for at kører på køre på køretøj ikke godkendt til brug på vej som var det en pocket bike eller lignende, som i værste fald kan medføre konfiskering af køretøjet.

• #3   20. jul En knallert er en motorcykel med en topfart på højst 30 kmt, med højst 50cc, og en ydelse på max 1,3hk.

En tunet knallert gir 1500 i bøde.

Jeg ved godt der har været skræmmekampagner kørt af statsanklagerne og politiet i en periode, men det er slået ned nu.

Du tuner bare og kører, og så er straffen den samme for alle. 1500.

• #4   20. jul Du vil ikke køre med 70 ccm, pga. straffen.

Du får samme bøde for at fjerne ringen i vario, som du gør for at sætte 70 ccm på.

• #5   24. jul Tak for gode svar.

Kommentér på:
50cc sport straf

Annonce