{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Politiets rutine
  • #1   14. jul Dig spørger de nok om de må se kørekort og forsikring, så spørger de måske hvor hurtigt den kører, måske spørger de hvorfor du drejede til højre selvom der var rødt henne i krydset, eller også spørger de hvor du er på vej hen eller hvor du er på vej fra.
    Så spørger de nok om du ka ha en go dag, sætter sig ind og kører videre.

Jeg er ikke selv blevet stoppet i et rutinestop nogensinde.

Har altid lavet noget ulovligt når de vil snakke med mig.
    Tror jeg er blevet stoppet en 20-40 gange på de 22 år jeg har kørt mc bil og knallerter.

De har 99,999% altid en eller anden mistanke når de stopper folk.
    Han ligner en spritter. Han ser for ung ud. Han ku være den vi leder efter. Den ser tunet ud. Den lyder tunet. Og så videre.

De har sku ikke tid til at tjekke folks kørekort og forsikring bare for at tjekke tilfældige folks kørekort og forsikring længere.

• #2   14. jul Ja det lyder meget korrekt det som L skriver. er aldrig selv blevet stoppet fordi jeg altid formår at køre fra dem, forbi dem eller uden om dem. men på vestsjælland har de åben bart nok resourcer til at hente 6 betjente fra midt og vestsjællands politi når det kommer til at rulle 2-3 lovlige maskiner (Det sket for en kammerat).

• #3   14. jul Altid bedt om at slukke motoren og tage nøglerne ud, hvis motoren ikke er slukket.
    Herefter kørekort.

Kommentér på:
Politiets rutine

Annonce