{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
345 visninger | Oprettet:

Få nu de idioter væk.. Scootergalleri! {{forumTopicSubject}}

jeg er bare blevet så træt af idioter der giver mig 1 taller. godt nok kun i 3 tilfælde. og det værste er at de ikke giver nogen begrundelse. ham her har først givet min vens sonic et 1tal (oprettet på mkin bruger) og derefter har han givet min ssm 1 fordi jeg bedte om en begrundelse på hvorfor han gav 1tallet til sonicen. og det er selv om jeg ikke har givet ham noget 1tal eller en stemme overhovet. derudover har jeg læst at han også gav mange andre et 1tal. så slet ham venligst så det ike går ud over flere. TAK. http://www.scootergalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=5541

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Få nu de idioter væk.. Scootergalleri!
  • #1   28. apr 2004 jamen for fanden da! hvoffor helvede bliver sådanne folk overhovedet stemt ind? Hvis de har så stor en passion for deres kværn at de vil have den herind, jamen så kan de sguda tage nogle flere billeder og give mere information om den....... Men ja... det er sgu træls at få 1'ere smidt i hovedet af lamers...

Kommentér på:
Få nu de idioter væk.. Scootergalleri!

Annonce