{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
88 visninger | Oprettet:

ophængnings bolt til udstødning {{forumTopicSubject}}

Hey SG opsagde lige her til aften at den øverste ophængningsbolt på min Piaggio New Typhoon simpelthen har vibreret sig løs og faldet ud , så smed egentlig bare en ny i og kom så frem til gevindet i blokken er dødt som har været grunden til den anden har faldet ud men alt i alt så der skal laves nyt

Problemet er bare jeg ikke lige har tid til og kigger på det her de næste par dage og kommer til og skulle bruge den en del

Vil bare høre om nogen har erfaring eller deres mening til om den kan overleve de næste 4-5 dage uden den øverste ophængnings bolt eller om jeg må vente til jeg kan få det lavet...

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samling af Kyoto kommode / delvist samlet 500 kr.
  • Udskifte vandhane til opvaskemaskine 1.200 kr.
  • Nedtagning af radiator. 2.380 kr.
  • Flytte haveaffald 833 kr.
  • Montere fatning 400 kr.
  • Komfur& kogepladen tilkobling 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ophængnings bolt til udstødning
  • #1   4. jun Kender flere der kun køre med den ene bolt i så tænker det går. Ville dog ikke flyve over bump med 80kmt

• #2   4. jun du skal ikke køre uden med mindre at du vil have ny udstødning du kan give skruen skrue sikring

• Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator

Følger: 12 Følgere: 53 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.143
    #3   4. jun Længere bolt i, møtrik på bagsiden, så bliver den siddende.

• #4   4. jun den er lovlig og render ikke mere end 36kmt så det er ikke meget pres den er under kan man sige

Gevindet er ikke helt væk så kan ikke bare trykke en ny bolt i og smide en møtrik på dog stadig ikke nok gevind til en bolt kan skrues i

Ved ikke lige hvad der er sket tænker muligvis den har været skruet skævt i eller lignende som så har ødelagt gevindet i blokken

Har gevind gentap sæt så skal bare have lavet nyt gevind i har bare ikke lige tiden lige før her om et par dage...

Kommentér på:
ophængnings bolt til udstødning

Annonce