{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
224 visninger | Oprettet:

Burde jeg gøre mere? {{forumTopicSubject}}

Hej sg
Jeg har endelig efter et par måneder fået min scooter på at køre, det eneste problem er bare at den kører 44kmt når den bliver målt på gps. Jeg vil gerne have den lovlig, men tænker at det er så lille en fart forskel så hvis jeg bliver stoppet kræver det vel en lidt træls betjent for at de faktisk giver mig en bøde. Hvad tænker I, burde jeg gøre den helt hundrede procent lovlig? Jeg har 8mm skive i.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Sætte træpaneller op, 4 stk i stue i et hjørne og et i gange. 800 kr.
  • Lampe, maleri 1.000 kr.
  • Skift af slange på 2 cykler 350 kr.
  • Cykelskærm er gået i stykker på forhjulet og Dynamo lygter gået ud 500 kr.
  • Afmontere BWT anlæg 650 kr.
  • hænge hylder og billeder op. 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Burde jeg gøre mere?
  • #1   20. maj Med den type for mafia vi har løbende rundt på gader og fri , så det bedre du sætter den Skive i , for ærlig talt så syndes jeg personlig vore love omkring Scooter er så platte at det lige frem er flov at kalde sig Dansker … så jeg syndes ikke du skal give dem så meget som en eneste mulighed for at kunne tage dine penge til bøder af den grund din scooter faktisk er lovlig , men bare ikke lovlig nok til loven ?. Derfor på med den Skive og sørg for de ikke har det fjerneste at komme efter ved din Scooter , for møder du en betjent der smart og ærlig , så mister du scooteren meget hurtig , fordi så begynder de at lyve for at ret i de gør det rigtig er iorden … og de grimme menesker skal ikke have den eneste mulighed for at kunne ødelægge dagen for der glad for sin Scooter , for hvis de kunne?? så tror jeg det sten sikker at de helst ser alle scooter fjernet fra gaden , om de så skal lyve for at fjerne dem gør de det …

• #2   20. maj Havde jeg helt klart de er simpelthen så magt liderlige når det kommer til knallerter og leder efter hver eneste lille lorte ting de kan give dig en bøde for

Så jeg havde justeret lidt frem og tilbage med nogen skiver indtil den nok rendte nogen 37kmt på gps så er der ihvertfald et par kmt og tag af iforhold til kropsvægt osv

• #3   20. maj Den værst mulige topfart at have er lige over 43 kmt.
    Fix det.
    Ingen tvivl.
    Enten fjern ringen og nyd det ubegrænsede knallert liv.
    Eller få den under 43 og nyd det lovlige knallert liv smiley

• #4   21. maj du kan begrænse udstødning men så taber den heste eller du kan begrænse den ved en tykkere skive i variator men så køre den med mange omdrejninger og bruger mere benzin

Kommentér på:
Burde jeg gøre mere?

Annonce