{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
278 visninger | Oprettet:

Simon S
Simon S
Følger: 11 Emner: 4 Svar: 9

Hot 50 startproblemer {{forumTopicSubject}}

Min pgo hot 50 har pludselig over natten fået et problem med at starte og den vil dryppenmed benzin over natten. Jeg har været ved at gøre lidt forskelligt for at få den til at starte.
Jeg er kommet så langt at den starter fint med luftfilterkasse pillet af men så snart man sætter den på igen og lader maskinen stå et stykke tid vil den ikke starte igen
Nogen der har en ide til hvad det kan være?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Shelf units need fixing to wall 650 kr.
  • Varme i radiator - stiften virker ikke 800 kr.
  • IKEA PAX garderobeskab 2.500 kr.
  • Samle to pax skabe uden låger 650 kr.
  • Hjælp af fagmand til tilslutning af nyt komfur (rette kabel haves) 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hot 50 startproblemer
  • #1   15. maj Måske lukker din svømmer ikke ordenligt og derfor fylder din luftfilter med benzin. Så kan den ikke suge luft ind

• Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2024

#2   16. maj Jeg har prøvet og rense karburator er der andet man kan gøre for at sikre sig den lukker til eller er det bare en ny karburator der skal til?

• #3   16. maj Fik du også renset ind i hullet hvor svømmeren lukker? Eller bare dyserne?

• #4   16. maj Gå på YouTube og søg efter

2 stroke flowt switch

• Simon S
    Simon S Tilmeldt:
    jan 2024

#5   16. maj Ja jeg var rimelig grundig med det fordi jeg godt ved hvor lidt der skal til at det driller helt vildt

Prøver lige og se på YouTube smiley

• Brandert
    Brandert Tilmeldt:
    jul 2025

Emner: 1 Svar: 7
    #6   2. jul Hej Simon
    Tillader mig lige at spørge ind.
    Fik du løst dit problem?
    Jeg har nemlig samme udfordring og har fuldt de råd der er her på siden. Først renset karbu, så monteret ny nåleventil. Jeg har til sidst nu monteret en ny karburator, men benzin forsvinder stadig over 3-5 dage. Det er ikke meget der forsvinder (ikke nok til at jeg kan se det i luftfilter), men jeg kan se i benzinslangen at der forsvinder adskillige cm, hver dag?

• #7   9. jul #6
    Mon ikke bare det fordamper, her I varmen.

• Brandert
    Brandert Tilmeldt:
    jul 2025

Emner: 1 Svar: 7
    #8   9. jul Hej
    Jo det er muligt - den står bare indendørs hele tiden, så havde ikke lige tænkt den tanke. Nu har jeg lige skiftet vakuumhane til manuel, efter råd i en anden tråd. Så vil der da være benzin ved karburator og benzin slangen hele tiden, også efter 5-6 dage, så må jeg bare håbe den ikke tømmer tanken. :-):-)

Kommentér på:
Hot 50 startproblemer

Annonce