{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
207 visninger | Oprettet:

PGO Hot 50. Rensning efter Lampeolie i benzin {{forumTopicSubject}}

Jeg ved at det lyder f...... dumt! Men en gut der hjalp med at fixe scooteren tog en af mine benzindunke, hvor i at jeg opbevarede spildbrændstof, hældte det i min tank sidste efterår. Vi fik den startede og jeg kørte tanken tom. Det stank godt af Lampeolie i osen kunne jeg lugte. Og da den kørte tør. Har jeg haft påfyldt ny benzin (Oktan 95) på og den har stået ude i haven under halvtaget vinteren over. Jeg har haft den startet 2 gange og den har kunne køre 100 meter efter at have haft givet den godt med startspray i luftfilteret. Nu er den død, og jer har lige haft tændrøret af fordi at jeg troede at den var druknet og for at lugte til tændrøret, om det lugtede af Benz. Det gør det. Men der drypper nu lampeolie ned et sted oppe fra karburatoren (Tror jeg). Spørgsmålet er om det er en blanding af 2takts olien og benzinen som drypper ned eller pga. den forkerte påfyldning der har indeholdt lampeolie. Jeg tænker efter at have læst jeres forskellige svar her inde ville være at rense karburatoren. Kan nogle af jer evt. poste et link med en turtorialvideo eller andre gode råd ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  PGO Hot 50. Rensning efter Lampeolie i benzin
Kommentér på:
PGO Hot 50. Rensning efter Lampeolie i benzin

Annonce