{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
270 visninger | Oprettet:

Brændt olie af Plastik. {{forumTopicSubject}}

Hej derude, er der nogen der ved hvordan jeg kan få alt det her klamme benzin-olie mix af blæserskjoldet? Den tidligere ejer havde åbenbart ik skruet pindboltene ordentlig fast, så der er bare kommet olie og benzin over det hele inde i blæserskjoldet. Hver gang jeg køre på min knallert nu, begynder den at ryge fordi det der olie bliver varmt

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Brændt olie af Plastik.
  • #1   8. maj Det du gør er at smelte den ned og lave en ny ud af plastikken. Så brænder du alt olie af i processen.

Har du overhovedet prøvet med fx noget køkkenrulle?

• #2   8. maj bremserens opløser olie og benzin også kan du tørre den over med køkkenrulle

• #3   8. maj Har prøvet med vand og bremserens endda. Det sidder fandme godt fast på lortet.

• #4   8. maj Bremserens og Vådservietter Er fantastisk til og fjerne olie

Og ved godt "Vådservietter er til baby røv" men kæft det fungerer godt og de koster en skide 10kr for en pakke samt har nogen Lidl 500ml bremserens til kun 15kr og den fungerer meget fint :)) og ellers kan jeg anbefale biltemas bremserens er billig og ogs okay

• #5   8. maj Jeg prøver med vådeservietter. Tak for tippet!

• #6   8. maj Ja fordi normal køkkenrulle eller lign revner osv gør vådservietter ikke og dem kan du smide direkte ud efter, Man kunne selvfølgelig nok også bruge en karklud men hvorfor ofre sådan en på det så hellere vådservietter;)

Det smeltede plastik er der ikke møj andet og gøre ved udover og købe et nyt

Kommentér på:
Brændt olie af Plastik.

Annonce