{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
409 visninger | Oprettet:

Køb af knallert (anbefaling) {{forumTopicSubject}}

Hej SG.

Jeg skal til at købe en ny knallert men er i tvivl om, hvilken model jeg skal købe.

Har set at flere folk herinde skriver at mange modeller er "kinalort", så ville høre om der er nogen der kan anbefale en god knallert, som kan køre 50-60 km/t. når man fjerner de lette begrænsninger (skive, cdi)

Håber at der er nogen der kan hjælpe.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til samle skab og kommode 1.500 kr.
  • Dækskifte på Audi i Ordrup 700 kr.
  • skift af hfi relæ 1.200 kr.
  • Isætning af dør/karm i skur 1.500 kr.
  • Installation of New Dishwasher 300 kr.
  • almindelig rengøring af min lejlighed 330 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Køb af knallert (anbefaling)
  • #1   26. apr 2025 Hvis du køber en 2 takter så kører de alle 50-60 ved at fjerne skiven og evt skifte udstødning. Der er mange gode maskiner du kan købe. Jeg ville ungå mærker som vga, motocr, keeway osv. hvad du så vælger er op til dig

• #2   26. apr 2025 Jeg ville sige at du skal lede efter nogen modeller med stil. Piaggio Typhoon, Piaggio Zip, Yamaha Jog R/AS/FS eller Space, Aprilia Sonic, Aprilia SR 50, Gilera Stalker, Gilera Storm eller måske en Yamaha BWs Next Gen alle modeller med gode styling muligheder og som der bare er fede at køre på som Scooter. Kan ikke selv sige at du skal gå efter en PGO da jeg har erfaring med at det går i stykker ligeså hurtigt som man kan tælle til 2 eller bare er i dårligt stand så det ikke kan betale sige at fikse. Lige meget hvad du køber bare husk at tjekke om delene til den du vælger er mulige at få eventuelt brugt eller sprit nye fra hjemmesider som er legit.

• #3   26. apr 2025 Ok mange tak til jer begge to

• #5   26. apr 2025 Ok vil prøve at kigge efter en af dem så. Tak for hjælpen!

• #6   27. apr 2025 Hold dig væk fra 4 takter især Kina smiley

Kommentér på:
Køb af knallert (anbefaling)

Annonce