{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Udenlandsk knallert
  • #1   23. apr Den er ikke lovlig at kører på i Danmark.

Du kan forsikre den som en 30 knallert, og chancen for de opdager det er nok ret lille. Men knallerter uden dansk typegodkendelse er ikke lovlige.

Lidt på samme måde som en polini speedcontrol variator er ulovlig, men hvis scooteren ikke kører for stærkt, bliver det aldrig opdaget, dette gør det dog ikke lovligt smiley

• #2   23. apr Dog vil jeg sige at booster aldrig har været solgt som 30knallert i Dk, så der er nok alligevel ret stor chance for det bliver opdaget. Det samme med Aerox.

• #3   23. apr Men tager de den første gang, eller får jeg en større bøde end normalt hvis den er ulovlig

• #4   23. apr Jeg vil tro du bliver sigtet for at køre på en ulovlig 45 knallert.

• #5   23. apr ja okay

• Reject ™
    Reject ™ Hjælpe-administrator

Følger: 12 Følgere: 54 Scootere: 4 Emner: 13 Svar: 6.143
    #6   23. apr Der findes desuden ikke 30 knallerter i Tyskland, så allerede der ved du sælger er fuld af løgn. smiley

30'eren er et dansk fænomen, og findes kun her.

• #7   23. apr Alle booster i Danmark er 45, så du skal ikke regne med at de nogensinde bliver 30 i Danmark smiley

• #8   23. apr Der er 25kmt knallerter i tyskland.
    De er sjældne. Men de findes.
    I sverige har de også 25km knallerter. Igen sjældne, men findes. De må køre dem når de er 15 år i sverige og tyskland. Samme alder som man ska være for at køre 45 knallert, derfor næsten ingen gør det.
    Næsten ingen danskere ved noget om færdselslovene i andre lande. Derfor politikerne ka slippe af sted med at lave så ufatteligt dårlig en færdselslov i dk. Danskerne aner ikke hva vi går glip af smiley selv knallert nørder aner ikke hvad frihamnen er f.eks. selv dem der bor 45 min fra sverige.
    De fleste tar det som den største selvfølge at man må køre bil før man må køre 45 knallert. Suk smiley

Men ved ikke om den kan registreres eller forsikres lovligt i dk. Har ingen anelse. Jeg har selv altid bare skidt på reglerne og kørt fra politiet i danmark. I andre lande har jeg ikke noget mod at følge loven. Fordi den ikke er skudt i hovedet i andre lande smiley

• #9   23. apr Hvis den er 100% lovlig, I Tyskland og synet og godkendt i Tyskland ( for nyligt ) og hvis du har CoC dokumentet på den, samt TÜW papirerne der siger det er en Tysk 25 kmt, så kan du i teorien godt på den på danske gule plader.

Læser du længe nok i loven, så ser du det.

Hvis du ikke har noget af ovenstående, så boller politiet dig hårdt i røven og knalder dig for blandt andet at køre på en 45 kmt, uden forsikring, med konstruktive ændringer osv.

Kommentér på:
Udenlandsk knallert

Annonce