294 visninger
|
Oprettet:
Suzuki Estilete {{forumTopicSubject}}
Hej,
Scooteren kører ustabilt især når den er blevet varm. Nogen gange taber den pusten. Der er ikke blevet pillet ved noget. Min søn siger at det er efter at han brugte en ny slags 2t olie. Men tænker ikke at det umiddelbart har noget med det at gøre. Der er skiftet luftilter. Nogen forslag til et quickfix?
Kenneth
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 667 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.804
Eller i det mindste identisk med det forhenværende?
Hvis nej, er karburatoen så omdyset til det nye luftfilter?
aug 2023
Følgere: 2 Emner: 6 Svar: 19
sep 2003
Siger den bøøøøh og mister kraften.
Eller sprutter den sådan i hakkkeri i motorgangen?
sep 2003
Trætte pakninger. Måske studsen er revnet. Måske vakuumhanens indbyggede benzinfilter er tilstoppet. Måske udstødningen har stået længe, og ved ibrugtag er koks slået løs og har tilstoppet den.
aug 2023
sep 2003
Personlig afskyr jeg at fejlsøge
Så meget koster de heller ikke at jeg gider købe for 1000kr dele og prøve mig frem, eller bruge 8 timer på at skille alverdens ting ad og google svar, samle det igen og stadig ikie have fundet fejlen.
Men nu er det en estilete. Noget af et samlerobjekt. Den er en del værd efterhånden sååå.
Måske værd at give den er stort service, få pillet ved den i hoved og ræv
Som man siger, den der smør godt kør godt.
Jeg elsker at køre men hader at skrue. Har kun skruet så meget jeg har fordi mekanikere tager 500 kroner i timen.
Men fornøjelsen ved at flyve en flyver man ved er i orden er så meget mere værd end at flyve rundt i et tvivlsomt sovjet fly fra den kolde krig der ka fejle hvert et øjeblik, og når den har problemer så har man ikke vished for at A-X er i orden, så man skal tjekke alt fra A-Z.
Måske skal karburator og dyserør bare renses
aug 2023
aug 2023
sep 2003
Har selv haft en scooter der døde p.g.a. vacuumslangen blev hevet fra. Så vil den ingenting da den ikke får benzin.
Jeg nåede at udelukke tændrør og sikring og tændingslås før jeg opdagede vakuumslangen.
Suzuki Estilete