{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
111 visninger | Oprettet:

Dyse Str/luftfilter? {{forumTopicSubject}}

Hey SG vil lige høre jeres mening om jeg kan smide en std filter kasse på min storm og hvad dyse der så skulle bruges eller om jeg skal til og have åbent filter på og hvilket filter det så skulle være og hvad dyse der så skal i,

den er ikke lige indstillet helt i karburatoren endnu da bremserne lige skal kigges på så har ik haft mulighed for at test køre men der er liv i den.

Nuværende opsætning på Gilera stormen er:

Cylinder: Polini sport 70cc

Karburator: Naraku 21mm PHBG 90 dys

luftfilter: Intet PT

Udstødning: Athena EVO knæk

Variator: Polini Hi-Speed //Polini 5G ruller

Kobling: Polini 3-G speedclutch

Rem: Polini kevlar

Tak på forhånd:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dyse Str/luftfilter?
  • #1   7. jan Ja det kan du sagtens …… og skulle du udsættes for at den køre dårliger med den på eller ikke vil starte så kan du bore lidt hulller i bunden på bagerste del af den , altså hvis okey hvis det er for lyden du monter den så huske lige at hold øje med antallet og sørg for at det skumfilter den har enten er helt nyt eller også rengjort tøret eller bedre i nu ,,
    Rengjort og tøret og giver filter olie, for det gør en forskel selv om det lille del , så gør det det sit alligevel at have rent filter


  • #2   7. jan lækkert så får jeg nemlig lige købt sådan en

    ved du noget omkring dyse størrelse til osv? ??


  • #3   8. jan Altså lige omkring det med at indstille kaburator har jeg altid syndes var lidt fedt. Så det har jeg altid været lidt fascineret af , som regl bruger jeg altid PWK typer, men har altid godt kunne lige at indstille , så jeg kender da en smule til det , men det som regl altid meget forskellige fra motor til motor , men jeg kan sige så meget at det over 20år siden jeg sidst har oplevet at den motor jeg arbejde på har Varmesat sig fordi
    Hovede Dysen var forkort …. Eller generelt forkert indstillet kaburator så som
    Hovede dysen - Tomgangs dysen - Dyse rør - Nål position - Men det så igen på PWK modellerne jeg for det mest altid har arbejdet med… men Du kan da prøve at stille mig dit spørgsmål omkring det med hovede dyse størelser osv




Kommentér på:
Dyse Str/luftfilter?

Annonce