{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  musik i hjelm
  • #1   15. okt 2024 Airpods

• #2   15. okt 2024 AirPods Pro Gen 2 vil jeg nok anbefale men ellers bare et par earbuds

og lige et enkelt tip hvis du så prøver og den earbud ender med at falde ud hele tiden eller generalt bare sidder løst når du får hjelmen på så få dig en Balaclava eller en halsedisse

jeg bruger selv OnePlus buds Z med en Balaclava trukket ned over og de balaclava/halsedisser kan du få til 5-10kr på Shein, AliExpress og Temu bar lige huske og vaske dem inden du bruger dem smiley

• #3   16. okt 2024 husk kun i det ene øre ellers kan i ikke høre en skid hvad der sker omkring jer

• #4   16. okt 2024 Jeg kun ellers høre fint med 2 i.

• #5   16. okt 2024 Jabra Elite 75t. bedste lyd og størrelse ift under hjelmen

jeg har sena sf4 i min hjelm. det er bedre ift lyd og komfort

• #6   16. okt 2024 Jeg bruger earbuds. Altså dem med gummi på man sætter ind i øret som en prop.

Beskytter hørelsen i længden.
    Larmen i en hjelm med bare 50 km/t ville kræve høreværn hvis det var ens arbejde.
    Døve mennesker må gerne køre bil. Mam behøver slet ikke ører i trafikken.

Øjnene derimod dem skal man ha, for at kunne køre.
    Og de skal virke godt.

Det ska være nogen earbuds der næsten ikke stikker ud af øret ret meget. For ellers vil hjelmen både prøve at rykke dem ud af øret når du tar hjelm på, og hjelmen vil presse dem ind i øret på dig mens du kører, det får man ekstremt ondt i ørerne af.

Ledning eller bluetooth. Bluetooth er lidt dyrere og er lidt sværere at finde inear earbuds som er små nok til ikke at stikke for meget ud.

Som s-k siger, en tynd hjelmhue udover gør det nemmere at få hjelm af og på, holder hjelmen ren og hjælper på kulden om vinteren.

• #7   17. okt 2024 Jeg kører personligt med en intercom lignende den fra Temu, som jeg gav c.a 170 kr for. Den har fin lyd, mens du kører, måske lidt lav i bassen, men til den pris er der ikke meget at brokke sig over.

Kommentér på:
musik i hjelm

Annonce