261 visninger
|
Oprettet:
dårligt gaskabel? {{forumTopicSubject}}
Hej sg min hot 50 har et ret dovent optræk iforhold til de dele jeg har sat i.... der er ny std 50cc, malossimultivar/ 7g ruller, malossi fly clutch(gul tryk og hvide trim), pillede skive og pillede tragt, GG. alle disse dele er nye og undre mig over jeg ikke kan mærke den store forskel.... kan det være gaskabel er slidt? og hvad ville tegn på dette være?
på forhånd tak:D
jul 2011
Følger: 19 Følgere: 190 Scootere: 1 Emner: 84 Svar: 1.641
Spørger Bare så det nemmer at forstår det hele .
Angående Optrækket osv ,
Så skifter du dine trimfjeder ud for de passer som regl aldrig til noget ….
jeg har før arbejde med Hot50 med 50cc med alle begrænsninger fjernet og den her trælse GG Udstøning , Også gul Malossi trykfjeder og gule trimfjeder …. Og 5gr Ruller
Som faktisk virker super fint … så prøv den opsætning det kræver kun andre trimfjeder
Og et sæt 5gr ruller du har jo en Gul trykfjeder i fra Malossi af , eller det gik jeg ud fra på den måde du skrev det. Den setop jeg nævner neden for har været på motor med 50cc std cylinder , og hvis du mener et rigtig 50cc Sport cylinder så skal du bare skifte dine trimfjeder ud til de Røde trim fra Malossi af ,
Trykfjeder : Malossi Gul
Trimfjeder : Malossi gule
Ruller : 5gr
Husk grunden til din kobling virker så svag er fordi de hvide trim kun kan spændes i et trin på din kobling , og det betyder at på fly koblingen så spændes trimfjederne altid kun ud til det sted hvor de svagest , altså din hvide trim fjeder er mellem 4000-6000 RPM
Men din kobling kan kun udnytte trimfjeder til den laveste RPM?. altså de hvide Malossi
Trim var mellem 4000-6000 RPM og det så kun 4000 RPM din kobling kan spænde dem til ,fordi du ikke kan trimme den yderlig som man kan kunne på delta clutch ,
Hvis den havde de hvide trim som dine monteret så
Kunne den spænde dem ekstra ud til max 6000RPM …
Derfor når du kikker på trimfjeder til din kobling så kan du altid kun få de trim du monter til at blive spændt ud til de laveste RPM de sat til
Malossi hvid : 4000- De 6000 RPM kan du ikke udnytte på din kobling,
Malossi grøn : 5000- De 7000 RPM kan du ikke udnytte på din kobling.
Malossi Gul : 6000- De 8000 RPM kan du ikke udnytte på din kobling.
Pointen med det jeg siger er bare i fald du når du trimmer at du så ikke tror de hvide trim
Giver dig 6000rpm dør de slipper koblings pladerne i skålen , fordi det kan godt forbinde en nogen gange hvis ikke man er klar over det
sep 2006
Følger: 3 Følgere: 482 Scootere: 7 Emner: 71 Svar: 36.711
DERFOR....!
Det er jo elendigt.
dårligt gaskabel?