{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
317 visninger | Oprettet:

Vga grido udstødning {{forumTopicSubject}}

Hej nogen der kan hjælpe med et skema eller et eller andet hvilke udstødninger der passer på bag grido nogen sider siger en hot 50 udstødning passer over når jeg snakker med speedline i telefonen siger den ikke gør kan simpelthen ikke finde rundt i det synes det ligner meget en hot 50 udstødning skal lige siges jeg søger GG

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Fjern opvaskemaskine or reparationer 2.600 kr.
  • Har to vægge i et badeværelse der skal pudses op cirka 6 m² det er i et hjørne 3.200 kr.
  • Jeg har mistet min nøgle til min cykel og skal have låsen op. 250 kr.
  • Køkkenlåge 600 kr.
  • tilstoppet toiletafløb 650 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vga grido udstødning
  • #1   13. aug 2024 Kan du da ikke bare bestille gg til den direkte fra speedline?

• #2   13. aug 2024 Blad jo kunne jeg godt, men overvejer at købe købe brugt og plus at hvis jeg kører direkte til den scooter er den dyrere og Begrænset så tænker jeg på at slippe for at pille begrænset og måske spare lidt penge på en brugt jeg ved godt det kun er 140 kr. men en fucking VGA smiley

• #3   13. aug 2024 Det er også for at lære men når jeg kigger på teksten på en GGN en hot står der meget mere og du kan vælge imellem standard og en Og tun Det kan du ikke her til den og synes bare det ligner hinanden virkelig meget

• #4   13. aug 2024 Den er anderles i ophænget og kommer nok ikke til at passe lige over. Men har du værksted til rådighed kan alt lad sig gøre

• #5   14. aug 2024 Måske den passer på fra en CPI.
    Det der er ved det, det er at den passer på nede ved cylinderen.
    Men ophænget passer ikke.
    Hvis du selv kan svejse et nyt ophæng, så kan du købe en til Yamaha Jog, Hot 50 eller CPI.
    Ophænget skal bare ændres.

• #6   14. aug 2024 Motoren er en kopi af den minarelli der sidder på Yamaha scootere.

Købte et nyt drev til oliepumpen på den min søn har. Der stod Yamaha på posen da det var det samme. Cylinder ligeså, men ophængende ude bagved behøver jo ikke passe.

Tror ikke der er noget PGO der passet der til

Kommentér på:
Vga grido udstødning

Annonce