{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
369 visninger | Oprettet:

Piaggio ape kører ikke godt {{forumTopicSubject}}

Står med en piaggio ape, jeg tunede med 102cc og tun udstødning. Efter et par måneder kørsel blev jeg træt af det ikke gav så meget. Så besluttede mig for at lave den lovlig igen. Den kunne slet ikke tag gas med den std dysse så puttede en lidt større i hjalp lidt men den kører godt med choker. Nogens ide hvad problemt kan være? Er ved at være lidt træt af den

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Udvendig vinduespudsning 250 kr.
  • Hjælp ved at slå græsset 550 kr.
  • Samling af garderobeskab fra JYSK 1.250 kr.
  • Fjerne ukrudt i indkørsel 600 kr.
  • Klipning af bøgehæk 1.200 kr.
  • Elektriker Hillerød - udskift stikkontakt 940 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Piaggio ape kører ikke godt
  • #1   20. jul 2024 1. Er 102cc?? Hvilket mærke har lavet det?
    2. Det giver ikke ret meget, ok dobbelt op over på cc giver intet, spørg igen hvem har lavet det kit?
    3. Helt sikkert noget fra Kina til en fjerdedel
    (102cc. Ja der fandtes engang en 2cv 1100, den har dog fire hjul og hjulbenet) og den var heller aldrig hurtig. ??????

• #2   20. jul 2024 Havde du overhovedet dysset om, eller indstillet? Efter det 102cc? Hvor fandt du den udstødning? En du selv har slebet og svejset går jeg så ud fra

• #4   20. jul 2024 Det var et malossi 102cc og en giannelli udstødning. Men har sat alt std på igen men den går bare mærkeligt men før gik den godt med standard

• #7   20. jul 2024 Sidder der membran i den? Troede det var drejeventil. Men tændning hvordan skulle den være død? Der er fin blå gnist og den har fået en helt ny cdi/tændspole

• #9   20. jul 2024 Jeg fik også dyssede den rigtigt ind på tun udstødning og 102cc kørte også hurtigt og meget bedre optræk men den lammede for meget til hvor meget det gav

• #11   21. jul 2024 Tror jeg også jeg ender med at gøre

Kommentér på:
Piaggio ape kører ikke godt

Annonce