{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
443 visninger | Oprettet:

Oliver B
Oliver B
Tilmeldt:
24. sep 2023
Følgere: 60 Emner: 14 Svar: 14

Kaburator {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg har en derbi 77cc br med mallossi team 2 tænding. Jeg har nu været igennem 2 stage6 r/t 28mm hvor gevindet er gået i bundkaret i dem begge. Derfor overvejer jeg speedlines Racing 28mm kabu, er den ringe? Eller er der nogle bedre karburatorer til ikke for mange penge. Vil helst ikke op og bruge kassen på en kabu men vil også gerne have noget med okay flow og GODE gevind. Hvilken kabu burde jeg få?


Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

  • Rodfræsning af 2 buske 1.100 kr.
  • Beskæring og klipning af stor hæk 1.000 kr.
  • Pudsning af vægge i køkken 3.000 kr.
  • Handyman 1.180 kr.
  • Opsætning af gardin 459 kr.
  • Opsætning af hattehylde 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kaburator
  • Oliver B
    Oliver B Tilmeldt:
    sep 2023

    Følgere: 60 Emner: 14 Svar: 14
    #2   17. jul 2024 Hårdt tror jeg, men der skal virkelig ik meget til at det er “for hårdt”. Snakkede os lige med speedline der siger gevindene i denne kabu rigtig let vælger at gå. Jeg tænker at gå med polini 28mm pwk, hvad tænker du om den?

  • #4   18. jul 2024 Prøv at tage et kig på en Motorforce PWK

    Har selv kørt med den på et styk 77cc, rigtig lækker i gassen, hvis indstillet korrekt


Kommentér på:
Kaburator

Annonce