443 visninger
|
Oprettet:
Kaburator {{forumTopicSubject}}
Hej, jeg har en derbi 77cc br med mallossi team 2 tænding. Jeg har nu været igennem 2 stage6 r/t 28mm hvor gevindet er gået i bundkaret i dem begge. Derfor overvejer jeg speedlines Racing 28mm kabu, er den ringe? Eller er der nogle bedre karburatorer til ikke for mange penge. Vil helst ikke op og bruge kassen på en kabu men vil også gerne have noget med okay flow og GODE gevind. Hvilken kabu burde jeg få?
sep 2023
Følgere: 60 Emner: 14 Svar: 14
jun 2023
Følger: 2 Følgere: 224 Emner: 54 Svar: 187
Har selv kørt med den på et styk 77cc, rigtig lækker i gassen, hvis indstillet korrekt
Kaburator