{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Polini evolution 3 tændrør
  • #1   4. jun pas ved jo ikke resten af din opsætning

  • Felix B
    Felix B Tilmeldt:
    jun 2024

    Emner: 1 Svar: 1
    #2   4. jun Opsætning
    Cylinder: Polini Evolution 3
    Udstødning: Polini Evolution 2
    Krumptap: Doppler Endurance
    Variator: malossi MHR
    Kobling: malossi delta clutch
    Remskiver: malossi OR
    Klokke: malossi Wingbell
    Rem: malossi OR
    Gearing: top performance 14/41
    Tænding: Italkit
    Karburator: Stage6 R/T 28mm dyse 142
    Studs: Stage6 R/T
    Membran: malossi VL14


  • #3   4. jun ngk 6-8 husk ngk er omvendt til alle andre højere tal koldere gnist

  • #5   5. jun Polini Evolution 3 skal køre med en BR10EG
    Og lige meget hvad af andre tunings dele du så end har monteret for dit setup er fuldendt , så kan det ikke ændre på noget omkring hvad & hvilken varmegrad dit tændrøret skal være ? Og Netop fordi Polini evo3 er et Racing kits som kræver en del RPM , så vil det også udvikle meget varme og af den grund tror jeg også at Polini har anbefalet et tændrør der ligger i de kolde Varmegrader , og det gør “ NGK BR10EG “

    Havde det været sports cylinder var det en anden sag for de kits bruges Storset året rundt , og derfor kan vejret godt påvirke motor som kan komme til det problem at tændrøret kan blive for koldt eller blive for varm.
    Et Racing kits som evo3 bruges normalt Ikke hele året rundt , det bruges mest i sommer perioderne hvor solen står højst på himlen og giver meget varme. Og ud ud fra de teorier villle et NGK BR10EG være det bedste og oplagte valg for Polini at bruge.


  • #6   6. jun Glemte at nævne , hvis det er du stadig er i tvil med tændrøret til dit Polini evolution 3 kit så siger du bare til , så for du bare et af mig , for jeg har fundet stedet hvor de skriver hvad for en tændrør der skal bruges ….. “ NGK BR10EG “

Kommentér på:
Polini evolution 3 tændrør

Annonce