{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kobling
  • #1   2. jun 2024 Det er på en jog r

• #2   2. jun 2024 Den ligner ikke dem på goohle images når man søger jogr yamaha original clutch.

Ville købe en org eller en fly eller lign billig en hvis de passer bedrr i end den du har nu

• #3   2. jun 2024 Vi er vel enig om at det er 107mm man skal bruge vis tingende er orginale

• #4   2. jun 2024 Pas.
    Jeg pler altid at trippeltjekke hva jeg ska ha inden jeg køber noget.
    En ting er hva folk normalt gør.
    Noget andet er hvorfor det er normalen.
    Noget helt tredje er hvad der vil være bedst at gøre for mig, og hvorfor.

Normalt er de tre ting et og samme. Men har haft så mange knallerter selv at plejer er død i min verden.
    Derfor jeg altid vider mig sten sikker før jeg waster tid og penge på fejlkøb

• #5   2. jun 2024 107mm passer til de fleste fra 00erne og frem, undtagen CPI, som kørte med 112mm.
    De helt gamle Jog AS kørte med 105mm.

• #6   2. jun 2024 #4 Hvor skal jeg måle min kobling henne for at få 105mm eller 107mm alstå skal jeg også mål de der sorte koldser med når jeg måler

• #7   2. jun 2024 Man måler koblingsklokkens indvendige diameter og så køber man en kobling til ens maskine der er de 107mm klokken gerne sku være.

Det jeg mistænker ikke passer på din kobling er tykkelsen. Altså hvis du lægger den fladt ned på et bord, hvor højt fra bordet når den så.

Det er derfor jeg ville ta din kobling ud, køre i en thansen hvor de har kobling til din motor, og så bede om at få dem ud på disken så du ka lægge din egen ved siden af og se om din er for tyk, og det er derfor remskiven ikke helt kan åbne.

Måske er der nogen der har sat en pgo remskive i din.

Jog er de mest forskruede knallerter der findes. Næsten alle teenagere vil have en så de skifter utrolig meget hænder.
    Derfor ska man være ekstrem heldig for at finde en til salg som ikke på et eller andet tidspunkt har været eget af en pilfinger der har lavet nogen fejl på den mekanisk

• #8   2. jun 2024 Har fundet ud af at koblings klokken er 107mm

En af mine venner har også en jog som er lovlig. Så jeg tænkte bare at tjekke det med den. Men vis det ikke rigtig hjælper så vil jeg køre en tur i thansen, og se på deres koblinger ved siden af min

• #9   9. jun 2024 #8
    Du kan næppe se forskel på 105mm og 107mm.
    Den er så lille.

Kommentér på:
Kobling

Annonce