{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
158 visninger | Oprettet:

Kickstarter spise igennem gribstjerner {{forumTopicSubject}}

Betyder det overhovedet noget, hvis jeg ikke har den her lille fjeder på. Jeg har nu skiftet bøsningen, den store kickstarterfjeder og låseringen. Jeg har seriøst gået igennem 5 forskellen gribstjerne bare i den her måned. Den bliver hved med at fucking spise igennem min gribstjerne, og hver gribstjerne kan maks tage 15-20 slag så er der INGEN tænder tilbage. Jeg bliver så træt af det her lort, er det virkeligt fordi den her fjeder mangler?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kickstarter spise igennem gribstjerner
  • #1   21. maj Fjederen centrerer den. Har du købt gribestjernen fra thansen?

  • #2   21. maj Bøjlen er ikke stram nok.
    Og så er der smurt fedt på den rille, som bøjlen skal sidde i. Den rille skal være tør.


  • #3   21. maj #1 Okay… Det forklar det. Ja, jeg køber gribstjeren fra Thansen. Alle andre hjemmesider har de dem enten på fjernlager og så skal jeg også betale for fragt. På plastik posen står der Ludix, men på hjemmesiden står der speedfighter 3. Ludix og speedfighter har mange fælles dele, så jeg tror nok det går.

    #2 Når for helvede hahha. Jeg har lige renset rillen med noget bremserens og kompresser luft. Fjeren til rillen kommer overmorgen, så ser jeg lige om det hjælper.

    I realitet, hvis det her ikke virker. Skal jeg bare brande lortet eller er det bare om at skifte Aksel smiley


  • #4   21. maj #3 spørger fordi thansen har lort kvali. Har brændt igennem 3 halvmåne fra dem inden jeg købte zoot som ren faktisk holdte. Sammen med 2 blæserhjul til vario hvor de knak indtil jeg købte fra speedline

  • #5   22. maj #4 Fandme crazy at knække igennem et blæserhjul hahaha. Så køber jeg nok fra kgi.

  • #6   22. maj Det var tænderne på krumtappen der gik. Har video af det et eller andet sted

  • #7   23. maj Har prøvet hvor ALT, som i ALT mit gevind blev smadret på variatoren. Man kunne desværre ikke lave gevinden igen da der er bliver skåret i krumtappen af en vinkelsliber, så gevinden ville blive skæv og ALT for dybt et sted - Så giver det self ikke mening at lave den. Jeg lavede et gevind fysisk inde i krumtappen og solge lortet til 3,4k hahahahh

  • #8   23. maj Noget siger mig at du ikke helt ved hvad du laver, når du skruer på din scooter.
    Og så går det galt, gang på gang.


  • #9   23. maj Det var tidligere ejer som havde kneppet den. Jeg skruede møtrikken af for at skifte ruller. Det var sku også den sidste gang møtrikken ville kom af. Altså det var enten en helt ny krumtap eller det jeg gjorde. Jeg hved godt det ikke holder, og krumtappen ville smadre efter HØJST par uger. Og ja, jeg er lidt mongo men det sker.

  • #10   25. maj #9
    Se mit fotoalbum om hvordan du skifter krumtap og lejer.
    Hvis du ikke har det rigtige værktøj, så bliver resultatet derefter.


  • #11   25. maj Det kan jeg godt finde ud af… Jeg lige skiftet krumtap på min vens jog. Det var min gamle hot, som jeg har solgt nu.

Kommentér på:
Kickstarter spise igennem gribstjerner

Annonce