{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
144 visninger | Oprettet:

martin p
martin p
Tilmeldt:
18. feb 2007
Følger: 1 Emner: 4 Svar: 4

Yamaha jog rr køre træls.... {{forumTopicSubject}}

Har fået en jog rr ind som har fået monteret et 50cc sport og 17.5 polini med 94 dyse.
Nu komplet membran, benzinslange og vacum slange.

Den starter i første spark og den går som normalt lidt jt i tomgang indtil den er varm og kan tage gassen.

Når den lommer afsted er det med hurtig og jævn fart op til 62 km/t på det stykke vej jeg lige kan prøve på.
Når jeg så vender rundt og vil give gassen igen går den ned i tomgang, vil ikke rigtig tage gassen uden at gå ned i tomgang, løfter jeg manuel chocker går den lige højt i 2 sekunder og så vil den dø, men så kan jeg være heldig at få presset choker ned og så kan den tage ved igen og køre 62 + så længe jeg kan give gas.

Sætter jeg den så i værksted og. Prøver start et time senere og den starter første gang.

Jeg har prøvet at sprøjte med startspray rundt på alle dele og der er ingen utætheder.

Scooter kom fordi den havde sat sig med tidligere cylinder, grundet begge låseclips var røget løse, den ene sad klemt mellem cylinder og stempel, den anden var væk.

Motor blev afmonteret og hængt på hovedet, rystet, blæst let og skyllet med benzin inden samling igen...

Kan det skyldes en utæt pakdåse eller vacum benzinhane oppe i bund af tank?

Den køre med original luftfilterkasse uden filter og med et boret 8mm hul.

Har prøvet med åbent filter men der køre den ikke bedre, nogle gange faktisk værre.




Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Yamaha jog rr køre træls....
Kommentér på:
Yamaha jog rr køre træls....

Annonce