{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Temperatur på Stage 6 MK II Racing Ac?
  • #2   15. maj Snakker du egt så Max 500 på ac

  • #3   17. maj Driftstemperatur for scooter cylinder generelt ligger mellem 60°grader & 65°grader ca
    Og det mener jeg gæller for både AC og LC cylinder
    Og udstødnings gassen optimale temperatur efter du har kørt med fuld gas i måske
    1-2min skal ligge mellem 600°grader & 650° Grader

    Hvis det ikke var det du mente , og måske i stedet mente hvad den optimale drift temparatur er på selveste Stage6 Racing mk2 cylinderen AC , så tror jeg ikke på der findes direkte varme specifikitioner over hvert enkelte cylinder , fordi det hele kommer an på din måde at indstille Karburatoren på , hvis din karburator står helt helt forkert hvor den blander meget luft i benzinen , så kan du regne stærk med at dit cylinder bliver alt for varm altså over 80-100°grader og hvis kaburatoren blander alt for lidt luft i mellem så er dit for koldt , ca 40°-50° grader men hvis din karburator står helt som den skal , så ligger en fin og sund tunet cylinder varme Verdi på ca 60-65grader ,, Dette gæller for alle 2 taks scooter vil jeg næsten tro , og det gør det jo så fordi som nævnt før er indstilling af karburator som bestemmer temparaturen på både cylinder og udstødnings gassen.
    Har du en LC cylinder så mener jeg den optimale vandtemperatur i cylinder skal ligge på ca 55-65°grader når du har kørt med bund gas i 1-3min tids ca ….


Kommentér på:
Temperatur på Stage 6 MK II Racing Ac?

Annonce