{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
137 visninger | Oprettet:

Lucas S
Lucas S
Tilmeldt:
12. dec 2023
Følger: 11 Emner: 1 Svar: 2

El problemer Jog R {{forumTopicSubject}}

Hej, jeg kunne godt bruge lidt hjælp med min Jog R.
Lige nu har den nogle problemer som gør at mit blinklys lyser virkelig svagt og når jeg bruger bremsen går hele mit front panel ud (Der hvor alt info står som benzin kl osv.)
For 2 weekender siden var der sket noget så nogle af mine pærer var sprunget, tænker det var noget kortslutning eller sådan noget, ved ikke om det har noget at sige.
Har også haft problemer med at mange af mine ledninger i ledningsnettet er begyndt at irre op, men har gået de fleste igennem og har fået lavet nye ledninger men måske det har ødelagt noget.
Problemerne kom sådan ca. 1 uge efter det med pærerne.
Takker på forhånd smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  El problemer Jog R
  • #1   8. apr jogr er en skrammel maskine det er lavet for billig kort og godt

    nå men er der mange ledninger som er ved ar ire skal du nok overveje nyt elnet

    kortslutter den lyset så pære springer er det jo ikke en kortslutning men spændingsregulator som ikke regulere strømmen fra stator så enten har den dårlige stel forbindelse eller den er ved at dø og du køre nok ikke med batteri ligesom mange andre tosser som køre jogr og det er de ikke bygget til så du overbelaster elnettet og ender med at riste speedometer hvis det ikke allerede er sket


    løsning ikke billig men ny spændingsregulator ny elnet giv alle stik fedt gerne silikonefedt så ire de ikke igen og du kan holde dem alle under vand og de kortslutter ikke

    alternativt billigere tjek alle stik igennem skift spændingsregulator og se hvad der sker


    og selvfølgelig få nu et batteri på


  • Lucas S
    Lucas S Tilmeldt:
    dec 2023

    Følger: 11 Emner: 1 Svar: 2
    #2   8. apr Der er ny spændingsregulator på og jeg kører skam med batteri, har som sagt prøvet at fixe mange af stikene.

  • Lucas S
    Lucas S Tilmeldt:
    dec 2023

    Følger: 11 Emner: 1 Svar: 2
    #3   10. apr Jeg fundet fejlen, min forlygtspærer er 35w efter den sprang og det er for kraftigt så den tager strømmen fra slt det andet.

Kommentér på:
El problemer Jog R

Annonce