{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
133 visninger | Oprettet:

Kevin N
Kevin N
Tilmeldt:
19. feb
Følger: 12 Emner: 4 Svar: 13

Knallert vil ik starte {{forumTopicSubject}}

Den stoppede for 1-2 måneder siden og har tjekket alt benzin tilførsel karbu gnist osv fik dog ny cylinder da den gamle var ret så træt og der fik jeg den så lige startet men døde med det samme efter 1 sekund uden tomgang eller noget og var umulig at få gang i igen er der nogen der har nogle ideer til hvad problemet muligvis ku være da jeg er helt lost nu?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Knallert vil ik starte
  • #1   20. mar Gnist, brændstof & kompression.

  • Quist
    Quist Tilmeldt:
    mar 2024

    Følger: 12 Emner: 2 Svar: 33
    #2   20. mar Luftilstrøm til karburator, og skifte dit tændrør og evt tændhætte, det i hvertfald værd at kigge på før man begynder at skille herculas ad.

    Husk at luftilstrøm til karburatoren er meget vigtigt, så snavs eller urenheder kan gøre en stor forskel

    Har du kigget om du har nogle defekter stempler?


  • Kevin N
    Kevin N Tilmeldt:
    feb 2024

    Følger: 12 Emner: 4 Svar: 13
    #3   20. mar Karburatoren har for nyligt været renset og spillede, der helt nyt tændrør på da det blev sat på da den stoppede
    tændhætte har ik været skiftet så kunne evt prøve det. Det er et helt nyt malossi mhr replica ø10mm så alt der burde bare spille har ogs haft stempel liggende i olie i en dag før jeg satte det på.

    Hvordan ville det virke hvis man skulle tjekke lufttilstrøm på karburatoren? Det en 17,5 mm på en jog r


Kommentér på:
Knallert vil ik starte

Annonce