{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
641 visninger | Oprettet:

Kørt uden olie... {{forumTopicSubject}}

Ja, nu har jeg været den tumpe og køre uden olie. Jeg tror at jeg kørte ca 10 km uden olie. Jeg hældte olie på olietanken, plus hældte en sjat olie i tanken.

Den starter og kørte men, når jeg kommer næsten op i topfart, aå laver motoren nogle metalliske lyde.

Er motoren død, eller hvad er formodentlig gået i stykker?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kørt uden olie...
  • #1   22. feb 2024 start med at spare op til en renovering det kan dog bare være stempelringe og kør med olie i tanken 2 tanke

• August S
    August S Tilmeldt:
    sep 2023

Følger: 13 Følgere: 1 Svar: 32
    #2   22. feb 2024 2 takt eller 4 takt?
    Ved ikke en skid om 4 takt, men hvis det er 2 takt, så tag cylle af, og se hvordan det ser ud. Ellers bare bland lidt ekstra olie i tanken, og så lad vær at straffe den doe hårdt når du kører

• #3   22. feb 2024 Det er en Pgo hot 50.
    Så 2 takt.

Har lige været ude og køre, og det er ligesom det rasler hver gang, jeg kører over et hump eller giv den godt gas

• #5   23. feb 2024 Det er muligt stempelringe er gået eller dit stempel er beskadiget så vil råde dig til at afmontere topstykke Cylinder og så lige tjekke stempel, stempelringe og cylinder vægge for slid og vil nok ligemeget hvad skifte StempelRinge og hvis alt andet ser ok ud så lige smøre noget 2t olie på stempel og cylinder vægge og så smide det på igen

• August S
    August S Tilmeldt:
    sep 2023

Følger: 13 Følgere: 1 Svar: 32
    #6   23. feb 2024 Tag cylle af og se hvordan det ser ud. Måske den godt kunne bruge et nyt stempel eller bare stempelringe hvis du er heldig

Kommentér på:
Kørt uden olie...

Annonce