{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
436 visninger | Oprettet:

Gilera Storm Rustent Stelnummer??? {{forumTopicSubject}}

Davs SG

Står med min storm her og vil ik rigtig ligge mere arbejde/penge i den før jeg ka se mit stelnummer/Nyt stel

Gav lidt op på jagten om at finde et nyt stel så vil høre om i har nogle forslag Har haft forsøgt med stål børste, stålbørste på boremaskine,Wd-40 Så vil bare høre om der er andre ting jeg kan prøve for at få det frem, Skal lige siges har ik slibet mere ned end at fjerne lidt af overflade rustet da jeg er nervøs for at slibe selve stelnummeret af så kan godt være jeg bare skal slibe lidt mere ned?

Er salt syre noget der virker?
Eller er det bare pisse farligt og gør ik en skid?

Hvis jeg så nu ik kan få det frem er det så muligt jeg kan få sandblæst og så malet mit stel og så få det indgraveret på ny hos en synsmand/Cykelbutik? Har plade på og papirer og Stelnummer står i sædekassen? eller kan det ik betale sig og så koster det bare afhelvedes til?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle 1 hjørneskab og 1 reol 1.500 kr.
  • Opsætning af lampe i lampeudtag 500 kr.
  • Opsætning af rispapirlampe 650 kr.
  • Fikset automatisk rullegardin 400 kr.
  • Reparation af udendørslys 1.002 kr.
  • Nedtagning af gammelt blikskur 7.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Gilera Storm Rustent Stelnummer???
  • brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
    #1   10. jan 2024 det bedste er at du tager ned i din lokale syns hal og høre ad hvordan du søger om genhuknings attest gerne køre ned på scooteren

men hvorfor fa.... har du ikke startet med det for du har brugt meget tid og lidt penge på den

• #2   10. jan 2024 Ja det var så lidt dumt ka man sige må så lærte man lidt smiley (Havde slet ik tænkt på stelnummer da jeg gik og arbejde på den troede så heller ik det var en jeg rent faktisk vil beholde før øøh nu så ja

Så der ik så meget andet at gøre end at få den ned til en synsmand og høre ham ad? syntes nemlig ik selv jeg kan se nogen afmærkninger tilbage af det stelnummer der

• brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

#3   10. jan 2024 nej derfor skal du søge den attest så må du banke nummer i igen for gør du det uden attest så vil der altid være spørgsmål om det er det korrekte nummer til den maskine

• #4   10. jan 2024 Jaer ok Tak for det så må jeg lige tage der ned i weekenden vel

Hvaa spørg de om (Ikke orginale dele) egentlig? mere iforhold til jeg har afdroslet min jo så er det noget de siger noget til ?

• brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

#5   10. jan 2024 gør han nok men det er jo op til ham hvad han gør han skal jo bare se på stelnummer han skal jo ikke syne den

men har syns half åben i weekenden

• #6   10. jan 2024 Har kun pillet ringen og så en ubegrænset Silent pro på så det jo ik åbenlys tun så det ka han vel ik se og tænker da ik han hive den op på et rullefelt skal jo bare høre ham ad med det stelnummer

nej det e forde nok ik Så der bliver bare lige en dag i næste uge

• brian n
    brian n Online Tilmeldt:
    jan 2010

#7   10. jan 2024 de har ikke rulle fælt det er en syns hal rolig nu eller få den på en trailer og kør den der ned

Kommentér på:
Gilera Storm Rustent Stelnummer???

Annonce