Gilera Storm Rustent Stelnummer??? {{forumTopicSubject}}
Davs SG
Står med min storm her og vil ik rigtig ligge mere arbejde/penge i den før jeg ka se mit stelnummer/Nyt stel
Gav lidt op på jagten om at finde et nyt stel så vil høre om i har nogle forslag Har haft forsøgt med stål børste, stålbørste på boremaskine,Wd-40 Så vil bare høre om der er andre ting jeg kan prøve for at få det frem, Skal lige siges har ik slibet mere ned end at fjerne lidt af overflade rustet da jeg er nervøs for at slibe selve stelnummeret af så kan godt være jeg bare skal slibe lidt mere ned?
Er salt syre noget der virker?
Eller er det bare pisse farligt og gør ik en skid?
Hvis jeg så nu ik kan få det frem er det så muligt jeg kan få sandblæst og så malet mit stel og så få det indgraveret på ny hos en synsmand/Cykelbutik? Har plade på og papirer og Stelnummer står i sædekassen? eller kan det ik betale sig og så koster det bare afhelvedes til?
jan 2010
Følgere: 286 Scootere: 14 Emner: 32 Svar: 25.091
men hvorfor fa.... har du ikke startet med det for du har brugt meget tid og lidt penge på den
jun 2023
Følger: 8 Følgere: 263 Emner: 47 Svar: 961
Så der ik så meget andet at gøre end at få den ned til en synsmand og høre ham ad? syntes nemlig ik selv jeg kan se nogen afmærkninger tilbage af det stelnummer der
jan 2010
jun 2023
Hvaa spørg de om (Ikke orginale dele) egentlig? mere iforhold til jeg har afdroslet min jo så er det noget de siger noget til ?
jan 2010
men har syns half åben i weekenden
jun 2023
nej det e forde nok ik Så der bliver bare lige en dag i næste uge
jan 2010
Gilera Storm Rustent Stelnummer???