{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  sym vs pgo
  • #1   15. dec 2023 Samme materialekvalitet. Men sym er som regel lidt bedre design hvad angår lygter og komfort.
    Jeg synes de er for dyre ift hvad man får.
    Sådan en gammel jet sport x der ville jeg ikke gi ret meget for. Den sku være ny og jeg sku bruge den under 3 år for så at sælge videre hvis jeg sku overveje en.

Ka man få noget aprilia yamaha piaggio gilera honda el.lign. kvali scooter for bare 20% mere end hva den sym koster, så ville jeg anbefale at prøve en tur på sådan en kvalitetsscooter bare så du ved hva du går glip af når man køber budget knallerter.

F.eks. tjek den her og tænk over følgende.
    https://www.guloggratis.dk/annonce/0bd469a3-1e06-43c3-a03f-b9054be4e64b
    1: den har kørt over 30'000 km og den virker fint stadig.
    2: den er 20 år gammel og ser alligevel super godt ud
    3: den har kørt 30'000 og er 20 år gammel men stadig mange penge værd
    4: den er mere pålidelig og velkørende end stortset alt andet du ka få
    5: den kommer til at stige i værdi som tiden går så om nogen år vil den være over 10'000kr værd i samme stand. Uden inflation. Med inflation nok nærmere 15'000 kr.

6: Køber du endnu en taiwanesisk knallert med kopi motor og planlagt forældelse i designet, så kommer du formentlig af med flere penge i længden og får meget mindre for maskinen når den sælges videre efter du har brugt den.

Har aldrig selv ejet en pgo eller en sym.
    Har haft kina bras og taiwan budget knallerter, men når jeg har overvejet en pgo libra eller en sym jet 4 og har prøvet dem og regnet på prisen all inclusive, har det været meget tydeligt i regnestykket og den subjektive oplevelse at mine yamahaer og piaggioer og gileraer har været langt bedre og billigere at have, så har aldrig set nogen grund til at købe det da det er bras til de priser de sælges til. Og kvalitets maskinerne er super gode og overraskende billige, sammenlignet med taiwan maskinerne og især sammenlignet med kina skraldet.

Grunden til så mange kører kina og taiwan idag er at de sælges overalt, de er penge maskiner for sælgerne. Og så er der så få kvali scootere til salg da folk plejer at helst ville beholde dem smiley og de blir revet væk når de kommer til salg i god stand.

Kender en del andre der har haft pgo og sym og har skruet i dem og prøvet dem så har lidt erfaring med dem, selvom jeg aldrig har købt en selv.

https://www.dba.dk/piaggio-piaggio-fly-4t-2008/id-1107932658/
    Overvej prisen og standen og holdbarheden

• Jack S
    Jack S Tilmeldt:
    nov 2020

Følger: 2 Emner: 2 Svar: 1
    #2   15. dec 2023 har haft stalker Fortryd også at gå af med den men de er ikke til at finde i nærheden af hvor jeg bor

• #3   15. dec 2023 Der er for få gode scootere til gode priser i danmark til at købe den nærmeste.
    Vil anbefale at holde øje med brugtmarkedet nogen uger mindst. Og være klar til at bruge en hel dag på at hente en god knallert hjem i god stand til en god pris.
    Du ska bruge uendelig mange timer på den så det vile være synd at ha været doven med indkøbet af den

• #4   18. dec 2023 Jeg gad vælge pgo. Sym i min mening er bare lort at få dele til i ok priser

Kommentér på:
sym vs pgo

Annonce