{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
267 visninger | Oprettet:

Mathias J
Mathias J
Tilmeldt:
12. feb 2022
Følger: 7 Emner: 4 Svar: 3

Udenlandsk jog as/fs {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg står og er ved at købe og jog as men er ikke helt sikrer på hvordan det fungerer når den er udenlandsk angående forsikring og typegodkendt han sige godt nok at han har forsikring på den
Ved heller ikke om det er en 30. Eller en 45 scooter
Håber i kan hjælpe.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Udenlandsk jog as/fs
  • #1   2. dec 2023 Den er ikke dk.
    Der skal stå et importør og type nr under 3kj nr som hedder eks WYA-L DK - k.
    Forsikring er lige glad. Bare de får nogle penge og den ikke køre mere end 30 kmt.
    Men i værste tilfælde kan politiet ta den. Da det er sidestillet med at køre på en pocket bike at køre på et køretøj uden DK type nr. Var det svar jeg fik ved politiet da jeg selv var ved at købe en.
    Dog er det nok sjældent at det rent faktisk sker. Men i takt med at import af udlandske knallerter stiger, kan man risikere at de vil benytte sig af det, specielt hvis man køre for stærkt på dem.
    Danmark er de eneste der har knallert 45.
    Så i det den er udlandsk og ikke har et type nr er det hverken en 30 eller 45.
    I udlandet vil den nok være ubegrænset og rende 55 og da de så kom til Danmark blev de begrænset til 30 med skiver, plumber Og lign, hvorefter der blev banket dk type nr i. Eller Tum nr på de ældre.


Kommentér på:
Udenlandsk jog as/fs

Annonce