302 visninger
|
Oprettet:
Yamaha dt problemer med at finde dele {{forumTopicSubject}}
Hej derude, jeg har lige købt en Yamaha DT 2003 som projekt. Jeg er ikke jordens mest erfaren inden for knallerter men prøver så godt jeg kan.
Knallerten mangler en masse dele, de fleste er nemme at finde da det er en am6 motor men skjolde og andre plast dele kan jeg ikke finde hverken på speedline, kgi eller scootergear. Er der nogle der ved om der er andre skjoldsæt der passer til de fleste gearmaskiner eller et sted hvor jeg kan finde det pågældene skjoldsæt
Tak på forhånd
sep 2003
Følger: 19 Følgere: 667 Scootere: 12 Emner: 152 Svar: 8.802
Tjek evt twostroke.se og scooter-attack.com og dam-sport.net og 50factory.com og gearparts24.de
Men jeg ka se der ikke er udkommet en yamaha dt siden 2003 så det er nok eksremt sjældent man finder originale dele til den.
Dog ved jeg at hondas gearknallerter passer skjolde med nogle af de større honda cross og sm maskiner, måske gældee det samme for yamaha dt.
Yamaha dt er langt mere udbredt i andre lande som sverige tyskland og frankrig, fordi man må køre dem før man er 18 i alle andre lande end dk (de er kun typegodkendt i eu som 45, ikke som 30 knallert)
Så måske kan du finde nogen løsninger til nye kåber hvis du søger efter rebuilds af gamle dt på youtube og søger på svensk eller tysk eller fransk eller spansk
sep 2017
Følger: 3 Følgere: 9 Emner: 9 Svar: 736
Vær opmærksom på du skal ind under punktet motorcycle 0-125cc
Men meget er udgået kunne jeg lige se, jeg ville nok også kigge på ebay.de (den tyske ebayside)
Bruger den altid til min Yamaha MC fra 1992 når jeg skal finde noget der er pænere end det der sad på min da jeg købte den.
Mit nyeste indkøb var en ophug-forlygte (fejlfri).... Ca 300 incl. porto, herhjemme ville de forskellige have 600 til 1200 kr
Yamaha dt problemer med at finde dele