{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
749 visninger | Oprettet:

Vga mærkelig top fart {{forumTopicSubject}}

Hej sg min vga Explora euro 4 er mærkelig i top fart da den en gang imellem kan køre 60 selvom den er fuldstændig lovlig men den kan køre 40 standart men som sagt kan den køre en gang imellem 60 er der nogen der hved hvorfor det sker vigtigt at sige er at den har kørt 18000km

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vga mærkelig top fart
  • #1   18. okt 2023 Slidt/dårlig sensor ved koblindsklokke. Det kunne også være kablet mellem cdi og sensor

• jim H
    jim H Tilmeldt:
    sep 2019

Følger: 1 Følgere: 1 Svar: 183
    #2   18. okt 2023 VGA Euro 4 Køre ikke med CDI den køre med ECS smiley . Jeg har aldrig hørt det før. Men at den køre lovligt 40 km er begrund af de nye dæk de er lidt større en de normale som får den til at køre 40 km. Det kan være en utæthed ved studs som giver den mere luft og din udstødnings pakning er en lille smule utæt samtidigt.

• jim H
    jim H Tilmeldt:
    sep 2019

#3   18. okt 2023 Vis det er den du viser på billedet så er det en ulovlig udstødning

• jim H
    jim H Tilmeldt:
    sep 2019

#4   18. okt 2023 JOG smiley

• #5   18. okt 2023 Hov min fejl det er euro 4. Så kører den med ecu. Ville stadig tjække den sensor.

At den kører 40kmt, der gør nogle knallerter nye. Har en ven med en sprit ny motocr hot 50 euro 5 hvor den kører 38kmt som std. Samme dæk der sad på fra forhandleren.

• #6   18. okt 2023 #3 det jo slet ikke det samme knallert. Det jo en vga. Og hvis den vga havde knæk på, så ville det ikke yde mere

• #7   19. okt 2023 Tak #5 tænker lige jeg vil gøre men ja der er nogen scootere fra forhandleren der kan køre 40

• jim H
    jim H Tilmeldt:
    sep 2019

#8   20. okt 2023 ECU ville ikke give den lov til at starte vis der var noget galt med sensor. Men det ville den vis det var CDI. Der kan du bare pille ledningen fra sensor så ville den køre 60km til 70km. men den går ikke med en ECU.

• jim H
    jim H Tilmeldt:
    sep 2019

#9   20. okt 2023 Jeg har en mistanke om ved en fejl er der monteret en Stator fra en 45 km og ikke en 30km. men det kan man se ved ECU om sensor ledningen er blå eller grøn. På 45km er den blå. På 30km er den grøn.

• #10   20. okt 2023 #8 det er som at sige at hvis en sensor ryger på en bil, så starter bilen ikke.
    Nej
    Den ville give en motorlampe. Knallerter der kører med ecu har en motorlampe som begynder og lyse når der er fejl.

Stator er ens. Den sørger bare for at lave strøm til det hele

Kommentér på:
Vga mærkelig top fart

Annonce