{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sym jet 4
  • Ronnie B
    Ronnie B Tilmeldt:
    maj 2023

Følger: 3 Emner: 4 Svar: 13
    #1   14. okt 2023 Hvordan trækker dårligt?
    Måske du bare skal have lettere ruller endnu?

• #2   14. okt 2023 Opsætning?

Du skal også huske indstille din Karburator rigtigt ellers er det klart du ik kommer nogen vegne

• Johnny skalkhøj R
    Johnny skalkhøj R Tilmeldt:
    okt 2023

Emner: 1 Svar: 1
    #3   14. okt 2023 Det er når jeg skal op af små bakker kan ikke få den op på 20 km. Har også svært ved at få fart på, først efter et stykke tid komme den op i fart

• #4   14. okt 2023 så siger jeg igen Hvilke ting har du på den
    Cylinder?
    Ruller?
    Karburator?
    Udstødning?
    osv osv

• #5   15. okt 2023 Du må lige sende et billed af den udstødning så jeg lige kan finde ud af hvad for en det er

Hvad for nogle Gram ruller købte du? Det skulle stå på pakken

Kørte den godt inden du skiftede Ruller og udstødning?

• #7   15. okt 2023 Er der stillet ventiler?
    Har den kørt bedre mens du har haft den?
    Hvor langt har den kørt?
    Hvornår er luftfilter sidst renset?

• #9   15. okt 2023 #7 Her er lige det info han havde skrevet til mig privat bare lige så du ogs var med smiley

Han mener så ogs han har 3.5 grams ruller på som jo er alt for lette hvis jeg husker rigtigt er det 17x12 7.5grams ruller som er std

(tak for dine svar. Det jeg mener er at jeg har skiftet til ny udstydning (uorignal) sat nye ruller på. Det er hvad jeg har lavet ved den, her renset karb den starter første gang Men skal vente et stykke tid 2 til 3 min før jeg drejer på gas håndtaget.og derefter kommer der ok med fart på, når den bare står på stytteben, men når jeg så vil køre er den svært at få op i fart og op af små bakker kan jeg ikke få den over 20 km. på lige vej køre den som sådan okay omkring de 35 nogen gange 40 (det er en 30) hvad kan jeg gøre. håber det giver et lidt bedre indtryk af det nu )

• #10   15. okt 2023 Så er rullerne for lette.
    Som regel er der lidt at hente på 4taktere ved atsænke rullevægten 10% måske 15%.
    Men 50% lettere så bliver de alt for lette og scooteren bliver ekstremt langsom.

Kommentér på:
Sym jet 4

Annonce