3.313 visninger
|
Oprettet:
Min Pgo hot 50 fra 2018 har svært ved at starte når den er kold {{forumTopicSubject}}
Hej
jeg skriver angående en pgo hot 50 jeg lige har købt. Den starter fint når den er kommet i gang. Men når den er kold har den meget svært ved at starte. jeg har tjekket om den for benzin. og om den for tænding. Jeg har også købt en ny choker til den. Den er ikke sat på endnu da jeg ikke ved om det er den.
Har i nogen ideer til hvad det kan skylles ?.
jun 2023
Følger: 8 Følgere: 279 Emner: 50 Svar: 966
Er Karburatoren indstillet Ordentligt
okt 2023
Følger: 11 Emner: 2 Svar: 3
okt 2023
jun 2023
kører den ellers godt?
er den lovlig?
Start med at sende et billed af dit tændrør Efter så tjek om det gnister ordentligt gør du ved at tage tændrøret ud og sætte det i tændrørshætten og så læn tændrøret op mod dit stel vær dog sikker på at du ik rør stellet samtidig det gir stød
er det på elstart eller Kickstart eller begge?
Dit batteri skal mindst have 10 volt
okt 2023
Da jeg købte den havde den stået et stykke tid stille så den skulle lige i gang.
Her havde den et lidt dårligt optræk, men det er gået over
Når den er kold starten ikke på nogen af dem :'(.
Jeg kan ikke lige sende et billede af tændrørt i dag, da jeg er hjemme ved min mor. Jeg skal nok sende et billide i morgen. Men da jeg så på det så det fint ud det lignede næsten det var nyt
jun 2023
Har selv fulgt den her Guide Før og syntes selv den er nem at forstå
du scroller bare ned til når han begynder og skrive om Luftskruen og følger den derfra
(Se linket)
https://www.scootergalleri.dk/fotoalbum/guider/14376-saadan_indstiller_du_din_karburator_
!!! Det meget vigtigt at når du indstiller den at Moteren er varm så kør minimum en 5min tur inden!!
Her er at billed af Hvad luftskruen og tomgangskruen cirka ser ud
jun 2023
Min Pgo hot 50 fra 2018 har svært ved at starte når den er kold