{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.313 visninger | Oprettet:

Lucas M
Lucas M
Følger: 11 Emner: 2 Svar: 3

Min Pgo hot 50 fra 2018 har svært ved at starte når den er kold {{forumTopicSubject}}

Hej

jeg skriver angående en pgo hot 50 jeg lige har købt. Den starter fint når den er kommet i gang. Men når den er kold har den meget svært ved at starte. jeg har tjekket om den for benzin. og om den for tænding. Jeg har også købt en ny choker til den. Den er ikke sat på endnu da jeg ikke ved om det er den.

Har i nogen ideer til hvad det kan skylles ?.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning og tilslutning af lamper. 110.000 kr.
  • Handyman 52.000 kr.
  • Window cleaning 45.000 kr.
  • Hjælp til opsætning gipslofter 1.800.000 kr.
  • Male legehus 100.000 kr.
  • Havemand 106.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Min Pgo hot 50 fra 2018 har svært ved at starte når den er kold
  • #1   7. okt 2023 Chockeren Hjælpen den jo med at starte når den er kold så det kan sagtens være den

Er Karburatoren indstillet Ordentligt

• Lucas M
    Lucas M Tilmeldt:
    okt 2023

#2   7. okt 2023 Hvordan ser jeg om min karburator er indstillet ordenligt.

• Lucas M
    Lucas M Tilmeldt:
    okt 2023

#4   7. okt 2023 Hvor mange volt skal mit batteri have ?.

• #5   7. okt 2023 Det ik noget du rigtig kan se mere noget man kan mærke

kører den ellers godt?

er den lovlig?

Start med at sende et billed af dit tændrør Efter så tjek om det gnister ordentligt gør du ved at tage tændrøret ud og sætte det i tændrørshætten og så læn tændrøret op mod dit stel vær dog sikker på at du ik rør stellet samtidig det gir stød smiley kommer der massere af gnist i tændrøret virker det fint kommer der en meget svag en skift det

er det på elstart eller Kickstart eller begge?

Dit batteri skal mindst have 10 volt

• Lucas M
    Lucas M Tilmeldt:
    okt 2023

#6   7. okt 2023 Den er lovlig.

Da jeg købte den havde den stået et stykke tid stille så den skulle lige i gang.
    Her havde den et lidt dårligt optræk, men det er gået over smiley
    Når den er kold starten ikke på nogen af dem :'(.

Jeg kan ikke lige sende et billede af tændrørt i dag, da jeg er hjemme ved min mor. Jeg skal nok sende et billide i morgen. Men da jeg så på det så det fint ud det lignede næsten det var nyt

• #8   7. okt 2023 så vil jeg umiddelbart bare tro Karburatoren skal indstilles ordentligt

Har selv fulgt den her Guide Før og syntes selv den er nem at forstå smiley
    du scroller bare ned til når han begynder og skrive om Luftskruen og følger den derfra
    (Se linket)
    https://www.scootergalleri.dk/fotoalbum/guider/14376-saadan_indstiller_du_din_karburator_

!!! Det meget vigtigt at når du indstiller den at Moteren er varm så kør minimum en 5min tur inden!!

Her er at billed af Hvad luftskruen og tomgangskruen cirka ser ud

profilbillede
  • #9   7. okt 2023 Det kan dog også godt være skidt i karburatoren når den har stået i et stykke tid bygger den en masse skidt og snavs op i karburatoren som godt kan gøre den har svært ved at fungere optimalt med mindre det noget du allerede har gjort skal den nok bare indstilles

Kommentér på:
Min Pgo hot 50 fra 2018 har svært ved at starte når den er kold

Annonce