{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
159 visninger | Oprettet:

Emil P
Emil P
Tilmeldt:
10. dec 2022
Følgere: 138 Emner: 30 Svar: 85

Gearing til Derbi senda {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en Derbi der er helt standard bortset for udstødning forrør begrænsning er pillet. Hvilken gearing skal den ha den tager nemlig mange omdrejninger den har 11/53 gearing på lige nu og den køre 40 med mange omdrejninger. Den har 3 gear. Hvilken gearing ville i forslå


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Gearing til Derbi senda
  • #1   22. sep 2023 ville tro et 13 tans fortand hjul

  • #2   22. sep 2023 Hva årgang er den?
    Vil du køre over 43 (tunet) eller under 43(lovligt)?


  • Emil P
    Emil P Tilmeldt:
    dec 2022

    Følgere: 138 Emner: 30 Svar: 85
    #3   22. sep 2023 Hej L jeg vil køre under 43 helst så hurtig den må man stadig lovlig. Men den tager simpelhen for mange omdrejninger.

  • Emil P
    Emil P Tilmeldt:
    dec 2022

    Følgere: 138 Emner: 30 Svar: 85
    #4   22. sep 2023 Og den er fra 2017

  • #5   22. sep 2023 Det er udstødningen der bestemmer hvad omdrejningstal den vil arbejde ved.
    De larmer og tager ekstremt mange omdrejninger de gearknallerter. Har gjort alt hva jeg ka på min for at få omdrejningstallet ned, har super høj gearing på så den kører over 110kmt men ka stadig ikke køre mere end 55kmt før den tager over 6000 omdrejninger og begynder at skrige som en gal.

    Du ka evt montere begrænsning i forrøret igen så den ikke ka ta alle de omdrejninger, og så hæve gearingen til den kører de 40-42 kmt igen.
    Når du har forrør begrænset og ved hva den kører med den gearing du har nu, så ka du gå på sprocket calculator og indtaste nuværende gearing og så viser siden en tabel med andre gearings muligheder og hvor mange procent højere/lavere de forskellige gearinger vil give
    https://sprocketcalculator.com/


  • Emil P
    Emil P Tilmeldt:
    dec 2022

    Følgere: 138 Emner: 30 Svar: 85
    #6   22. sep 2023 Ja har også tænkt på at put det i fortæret igen. Tak for hjælpen, det er god hjælp jeg for af dig smiley

Kommentér på:
Gearing til Derbi senda

Annonce