{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Variator
  • #2   21. sep 2023 De fleste tun vario er stor set ens. De føltes i hver fald det samme. Men der findes nogle vario som er anderles. Ved man kan få stage 6 vario til en speedfight som er lavet af alu. Det kan mærkes

  • #3   21. sep 2023 jeg kan ikke mæske forskel på multivario og den sorte racer fra thansen haha

  • #5   21. sep 2023 Når min fejl. Den vejer i hver fald meget mindre. Ligesom forskellen mellem en støbejern og alu cylle. Den er derfor rigtig glad for omdrejninger og den "tager fat" hurtiger

  • #7   21. sep 2023 Malossi er italiensk og er vært for en masse løbsserier.
    De har årtier af erfaring og de har hjemme i italien, som nok er verdens scooter hovedstad, og landet der opfandt scootere.
    Det er mere end bare normalt at italienerne laver og køber fænomenale motorkøretøjer, og deres standard er derfor enormt høj.
    Derudover er det lovligt at tune motorinier, som de kalder 50cc scootere dernede. De må køre dem fra de er 14 år og de fleste vindere af motorcykelverdens formel1, MotoGP, er italienere.
    De vindere har været unge i italien, og de stiller derfor høje krav til deres scooter grej.

    Multivaren er speficikt fintunet til hver enkelt scooter motor, med grundig forskningi deres testcenter for at finde ud af hvordan de laver det absolut bedste produkt de kan. Derfor er der 1 sæt ruller og 1 trykfjeder med i deres multivar kits, som er som skabt af gud ham selv, til at køre afdroslet eller let sport tunet, som er det de fleste køber dem for at gøre.
    Rullebanerne, belægningen på slidfladen, materialevalget, kvalitetskontrollen, professionalismen i deres mange gange trofæ vindende research and development afdeling, er alt sammen med til at gøre multivaren til et produkt man sjældent går galt i byen med.

    Long story short. De italienske franske og spanske giganter inden for tun verdenen, har mange gode grunde til at være de bedste.
    Succes avler succes og malossi har haft meget succes gennem tiden, så de har et ry at værne om og ressourcerne til at bevare deres omdømme som værende i absolut verdensklasse, og endda helt oppe i toppen sammen med, eller over, de andre italienske mærker som polini og stage6.

    Long story short smiley


  • #8   21. sep 2023 https://youtu.be/zu8VXiMIUYo

    Den her old but gold video fra malossi, forklarer det også ret godt.
    Italienerne alene køber ligeså mange malossi tundele som resten af hele europe gør tilsammen.
    De er helt gale med scootere dernede.

    Jeg kan ikke forklare de tekniske årsager til multivaren er nummer 1. Jeg er ikke malossi ingeniør smiley desværre


  • #9   21. sep 2023 øhm... ok tak for det

  • #10   21. sep 2023 #6 snakker om vægt forskellen. Hvis man er vandt til at holde en støbejern cyllinder og man så holder en lavet af alu. Den er meget lætter i forhold til jern

Kommentér på:
Variator

Annonce