{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.126 visninger | Oprettet:

Købt af VGA Street-X EFI 30 km/t {{forumTopicSubject}}

Hej har overvejet og købe VGA Street-X EFI 30 km/t fra ny men er lidt skeptisk over for mærket vga hvad er jeres erfaring af vga!? Og kan man regner med den køre det de lover har selv tidligere haft sonic og zip så er lidt forvent til kvalitet og stabilitet

På forhold tak

Kenneth


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Købt af VGA Street-X EFI 30 km/t
  • #1   16. sep 2023 du kan ikke sammenligne de 3 modeller da vga er kina men pas på den og den passer på dig

    vil du køre hurtigt så er det ikke en model for dig


  • #2   16. sep 2023 Til over 10'000 ( klargøring lagt oveni) kan du få meget kvalitetsknallert istedet for en af de helt små kinesere.

    Vgaerne koster 5000 på alibaba under andre navne. I tyskland hedder de noget tredje og i england noget helt fjerde. Så at søge info om dem bliver svært da det kun er danskere der kalder dem vga.

    En aprilia eller en peugeot hedder det samme i usa spanien kina zimbabwe og de koster det samme både i england og i kina hvis man vil ha en europæisk kvalitets scooter som aprilia piaggio og peugeot må siges at være sammenlignet med longjia og zhongneng og alle de fake navne de blir kaldt.

    Største minus ved at købe en stortset helt ny kvali scooter på brugtmarkedet er at de er sjældne efterhånden. Så udvalget er småt og man skal formentlig på heldagstur tværs over landet og retur for at få den hjem.
    Men økonomisk er det billigere end at købe butiksnyt kinaskrammel og tabe al værdien.
    Ofte får man en kvalitetslås med gratis når man køber kvaliscooter brugt.
    Og de kører langt bedre og har klart færre fejl og problemer end kinaskrammel.

    To eksempler på hva jeg ville kigge på
    https://www.guloggratis.dk/annonce/b773ac0f-9d74-45d5-9258-424e01685269

    https://www.dba.dk/aprilia-sr-50-2018-8xxx-km/id-1104020941/

    De kommer sjældent til salg og blir lynhurtig solgt, så det ka ta en del tid at finde hva man vil ha.
    Det tog mig et halvt år at finde min rx. Og jeg var heldig... havde regnet med det ville tage en to års tid før jeg fandt en god gearmaskine i god stand med offroad hjul og pro affjedring


  • #3   16. sep 2023 Tak for de fine svar

Kommentér på:
Købt af VGA Street-X EFI 30 km/t

Annonce