{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
250 visninger | Oprettet:

Frederik P
Frederik P
Tilmeldt:
5. sep 2023
Følger: 12 Emner: 2 Svar: 5

Problem med min Hot... {{forumTopicSubject}}

Hejsa.
Har det problem at min hot den går kraftigt ned i fart når jeg giver halvt til helt gas. Jeg tjekket her på siden om det måske er fordi den får for meget luft eller benzin. Den har dog kørt fint udover det, her det seneste år uden at have pillet ved den. Det sker når jeg rammer de 40-45, men det kommer og går sådan lidt for ellers kan jeg køre de 65.
Håber der er nogle der har forstand på det herinde:)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem med min Hot...
  • #1   5. sep 2023 Tænker din dyse er tilstoppet. Prøv og tens karburator

  • #2   5. sep 2023 det kan være mange ting rense karburator og tjekke for utætheder er gratis dog nemmest at starte den og sprøjte deo eller start gas på motoren hvor den stiger i omdrejninger er den utæt selvfølgelig sprøjter du på luftfilter hvor den suger ind skal den stige


    når du har gjort det og fundet ud af om den er utæt og lavet det så tag tændrør ud og tag et par billeder og ligge dem op her i forum


  • Frederik P
    Frederik P Tilmeldt:
    sep 2023

    Følger: 12 Emner: 2 Svar: 5
    #3   6. sep 2023 Rensede Karburatoren i dag og den var som ny, tjekkede også luftfilter og luftskrue. Den gik dog død 2 gange i dag og lyder ikke som om det er benzin men måske mere en dårlig cylinder, men den kører jo så forstår det ikke helt.

  • #4   6. sep 2023 Det kunne godt lyde som en mini varmesætning. Tjæk cylle efter ridser

  • Frederik P
    Frederik P Tilmeldt:
    sep 2023

    Følger: 12 Emner: 2 Svar: 5
    #5   10. sep 2023 Altså tjekke der hvor stemplet sidder efter ridser?
    Kan den overhovedet kører når der er ridser i?


  • #6   10. sep 2023 Du skal kigge på siderne af stemplet og på cyllindervæggen.

    Om den kan køre med ridser, jo nogle gange. Men kompresionen og kræfterne motoren kan lave er lavere end før


Kommentér på:
Problem med min Hot...

Annonce