{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

Emil P
Emil P
Følgere: 144 Emner: 35 Svar: 89

Derbi Senda går i stå og gider ikke starte igen?? {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en Derbi Senda fra 2017 den er blevet renoveret af speedline for et måned siden og nu var jeg ude og kører så gik den bare i stå og gad ikke starte igen. Jeg prøvede at skubbe den igang men da jeg så slap koblingen sagde den nogle dybe lyde ( ikke mislyde men meget dyb pruttelyde) hvad kan være galt. Er ret ked af det for speedline har lige lavet den og det kostede altså penge??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Derbi Senda går i stå og gider ikke starte igen??
  • #1   4. sep 2023 indstillet de den også for dig eller kun renoveret de den kun

• #2   4. sep 2023 Er du løbet tør for benz smiley

• Emil P
    Emil P Tilmeldt:
    dec 2022

#3   4. sep 2023 Hej nej tror ikke den er blevet indstillet af speedline og ja der er lige kommet olie blandet med benzin på, dog er der kommet lige en smule for meget olie i benzinen kan det være der for?

• #4   4. sep 2023 Hvor meget er "en smule"? smiley
    3% olie sku ik gøre det store men kommer du op i 5% så ka det gi problemer.
    Derudover ska indstillingen være på plads, eller bare nogenlunde i nærheden af ok.
    Det lyder umiddelbart mest som en fejl40

• #5   4. sep 2023 jeg skal lige have det skæret ud i pap du har givet dem din motor de har lavet din motor givet dig den igen du har monteret den ?

• Emil P
    Emil P Tilmeldt:
    dec 2022

#6   4. sep 2023 hej Brian. Jeg har lige købt den så det er ham jeg købte den af der har betalt speedline dog gav jeg jo lidt mere derfor, men jeg har fået alle kvitteringer på alt og det ser ud som om han selv har monteret motoren, det står der på kvitteringen.

• Emil P
    Emil P Tilmeldt:
    dec 2022

#7   4. sep 2023 Hej L, har lige snakket med tidligere køber da jeg kun har kørt få ture og det er ham der har puttet olie på han siger der er mellem 5-7% olie i benzinen så det er noget skidt. Men kan det virkelig være derfor og har den mon taget nogen skade af det? smiley

• #8   4. sep 2023 ryk tændrør af og tag et billede og smid billede her ind

• Emil P
    Emil P Tilmeldt:
    dec 2022

#9   4. sep 2023 Hej det vil jeg gøre men nu kommer der et pinligt spørgsmål: jeg kan ikke finde hvor tændrøret sidder, ved godt hvordan man tager det af men kan simpelhen ikke finde det:////

• #10   4. sep 2023 smiley

kik på din motor cylinder er den som stikker op på toppen af den går der en tyk ledning til tag ledning af der sidder tændrør

• #11   4. sep 2023 Her foto hvis du ka se i cirklen. Der sidder tændrøret på toppen af cylinder hovedet

profilbillede
  • Emil P
    Emil P Tilmeldt:
    dec 2022

#12   4. sep 2023 Kan jeg helt uden Bekymring skrue tændrøret af, der kan ikke komme vand ned til cylinderen. Det bare at kølevandsslangen er lige ved siden af tændrøret smiley skal bare være 100 så jeg ikke ødelægger alt.

profilbillede
  • Emil P
    Emil P Tilmeldt:
    dec 2022

#13   4. sep 2023 Kan jeg helt uden Bekymring skrue tændrøret af, der kan ikke komme vand ned til cylinderen. Det bare at kølevandsslangen er lige ved siden af tændrøret smiley skal bare være 100 så jeg ikke ødelægger alt.

profilbillede
  • #14   4. sep 2023 nej det er 2 delt topstykke du giver bare gas men kan ikke lide at den er utæt ved temp måler

• Emil P
    Emil P Tilmeldt:
    dec 2022

#15   4. sep 2023 Okay jeg prøver at tage tændrøret af. Er den utæt? Tror bare den ikke er på og er lukket helt.

• #16   4. sep 2023 jeg tror du er mere blæst ind vi andre er her inde hvordan kan en temp måler være lukket

det røde er køler væske . det kommer jo ikke af sig selv temp måler er sensor som giver signal til at tænde lampen som advare om for høj temp

• Emil P
    Emil P Tilmeldt:
    dec 2022

#17   4. sep 2023 Ja jeg er ret blæst det er derfor jeg skriver her inde om hjælp da jeg er ny i gearmaskiner...

• #18   4. sep 2023 det er det samme med scooter

• Emil P
    Emil P Tilmeldt:
    dec 2022

#19   4. sep 2023 Men jeg er taknemlig for I gidder hjælpe

• Emil P
    Emil P Tilmeldt:
    dec 2022

#20   4. sep 2023 Men noget jeg ikke forstår er hvorfor der er noget gummi lim af en slags på her? Tror i den har været utæt?:///

profilbillede
  • #21   4. sep 2023 Der ligger ikke vand på topstykket og der er intet tryk når motor er slukket så du skruer bare tændrør af og ser på farven ift tændrørsguiden

profilbillede
  • Emil P
    Emil P Tilmeldt:
    dec 2022

#22   4. sep 2023 Så jeg burde ikke være bekymret når det ser sådan ud som på billedet, er det ikke lim så det holdes tæt, er jeg blevet snydt?

• #23   4. sep 2023 det var det røde silikone som linet kølervæske for mig dog skal den ikke have silikone

for mig ser det ud til at vandstudssen har været skadet og forsøgt limet

husk når du køber brugt køber du andres problemer

• Emil P
    Emil P Tilmeldt:
    dec 2022

#24   4. sep 2023 Tusind tak for jeres svar jeg vil prøve det hele indtil den virker også tror jeg jeg skifter låget til topstykket smiley

Kommentér på:
Derbi Senda går i stå og gider ikke starte igen??

Annonce