{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
477 visninger | Oprettet:

Max P
Max P
Følger: 12 Emner: 1 Svar: 3

Metal spåner i krumtapshus {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen, jeg har en flot hot 50, og her for nyligt knækkede en stempelring, og tænker at der må være metal spåner i taphuset. Er der nogle der her en ide om hvordan jeg får dem ud, uden at skille den hele ad?

Tak på forhånd

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Metal spåner i krumtapshus
  • #1   7. aug 2023 Det er der nok ikke. De er høj sansynligt røget ud af udstødningen

• Max P
    Max P Tilmeldt:
    aug 2023

#2   8. aug 2023 vlad S

Men bare for at være sikker? Er der så ikke en måde at gøre det på?

• #3   8. aug 2023 Pil motor af og rens med benzin og trykkuft. Vend motoren på hoved så den kan dryppe ud af åbningen til cyllinder. Du kan også prøve med motoren på, men det bliver ikke nemt. Du kan også bare gøre som alle andre og bare smide den nye på. Medmindre den i flere stykker(fx knækket stempel) behøver du ikke og rense noget. Når den ridser er det kun det den gør. Ridser

• Max P
    Max P Tilmeldt:
    aug 2023

#4   8. aug 2023 vlad S

Stemplet er knækket i toppen og stempelringen er er knækket. Hvad er bedst at gøre der?

• #7   8. aug 2023 hurtig og nem. drej motor rundt. og blæs med tryk luft ned til krumtap. så skal det lort nok komme ud. det vejer ingenting. ingen grund til at pille motor af. men så du da helt sikker smiley

• #8   8. aug 2023 Jeg ville pille cylinderen af og kigge lidt derned. og tage en klud (klippet gammel bomuld tshirt) og dreje med krumtappen en tur rundt og se om noget kom med op... Ellers noget stærkt køkkenrulle papir af en slags.
    udover det tror jeg så ikke der er røget noget derned, men man ved det jo aldrig med mindre man er synsk smiley

• #10   8. aug 2023 #9
    Så er vi jo 2 der synes det samme. så må det være det rigtige og gøre ??

• Max P
    Max P Tilmeldt:
    aug 2023

#11   8. aug 2023 Hej alle,

Tusind tak for jeres hjælp. Jeg er helt ny på området, så jeres svar er virkelig værdsat!

Kommentér på:
Metal spåner i krumtapshus

Annonce