{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
369 visninger | Oprettet:

Dårlig optræk og langsom op af bakke {{forumTopicSubject}}

Hej jeg har en PGO DR.BIG ham jeg købte den af sagde den var lovlig men den havde Elin en topfart på ca 24km/t så da jeg ik ved meget om scooter fik jeg min kammerat til hjælpe med fjerne Begrænsningen i den GG udstødning der sad på så ramte den ca 50km/t på en god dag det gjorde den i ca 5 dage men da den begyndte at sige en "klunk" lyd når jeg kørte på den lod jeg den være i ca 3 dage indtil jeg fandt ud af at det bare var en skrue i forbremsen skiven der sku strammes da jeg så tar den ud for at teste den var det bare det men den er nu meget dårligt i optrækket og struggler meget med at komme op af bakke den rammer topfart 40km/t nu lige ud 45km/t ned af bakke og kun mellem 25-33km/t op af bakke. Har i nogen ide om hvad det ku skyldes?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Dårlig optræk og langsom op af bakke
  • #2   31. jul 2023 Den har kørt næsten 16k og en ven sagde det lod som noget der var galt i udstødningen så har bestilt en polini original så sætter jeg den på og ser om det hjælper men ellers må jeg prøve noget andet

Kommentér på:
Dårlig optræk og langsom op af bakke

Annonce